Опанування проектного підходу в організації навчального процесу у закладах освіти Фінляндії: наукове стажування

Реалізуючи основні позиції реорганізації освітньої сфери нашого суспільства, що окреслені галузевим Міністерством(http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/04/18/pedagogichna-osvita-ta-osvitni-standarti-%E2%80%93-2-napryamki,-za-yakimi-mon-xoche-spivpraczyuvati-z-finlyandieyu/), відповідно договору №54/17 про участь у програмі академічної мобільності кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Денисюк Олена Миколаївна з 1 по 7 травня 2017 року з групою колег із різних куточків України відвідала Фінляндію для опанування проектного підходу в організації навчального процесу у закладах освіти.

 

stazuvannia 1

 

 

  Проходження стажування передбачало ознайомлення з фінською системою освіти у поєднанні з інтенсивним вивченням англійської мови в Західно-Фінляндському Коледжі у міжнаціональному мультикультурному середовищі з використанням активних комунікаційних методик та пізнанням культури Фінляндії (відвідання столиці Фінляндії Гельсінкі та першої столиці країни – міста Турку).

 

stazuvannia 3

 

 

Зокрема, учасники стажування зустрілися з директором департаменту освіти у мерії м. Гуйттінен Ейєю Маттілою, яка ознайомила з підходами до організації і функціонування системи освіти, основним принципом якої є гасло: «Менше вчитися, але більше знати», відвідали ряд освітніх закладів, а саме дошкільний навчальний заклад, початкову школу, гімназію та університет прикладних наук Сатакунти. Провідною ідеєю фінської системи освіти є мотивація дітей до опанування знань, зацікавлення та врахування особливостей особистісного зростання кожного. Велика увага приділяється здоровому способу життя, загартуванню підростаючого покоління.

 

stazuvannia 2

 

 

За результатами навчання приймаючою стороною (Західно-Фінляндським коледжем) учасникам було видано сертифікати про проходження стажування та про рівень вивчення англійської мови.

 

Certificate staziuvannya