м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи у Facebook
Період навчання в Університеті Грінченка
2015-2016
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Місце роботи і посада – провідний бібліотекар Публічної бібліотеки з філіями Бердичівської міської ТГ та фахівчиня соціальної роботи у Центрі життєстійкості Семенівської ТГ
Громадська діяльність:
2009 р. – засновниця Житомирського обласного відділення Всеукраїнського громадського центру «Волонтер».
2010 р. – заступниця голови Бердичівської міської громадської молодіжної організації «Молодь обирає життя».
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Бути випускницею Університету для мене – це відчувати приналежність до спільноти фахівців та науковців соціальної роботи та спеціальної освіти, які люблять, цінують та відповідально ставляться до своєї роботи. Я горда тим, що маю можливість сказати: «Я навчалась в університеті, де викладали такі професіонали, як Ольга Безпалько, Галина Лактіонова, Ірина Звєрєва і що маю честь здобувати знання у Тетяни Лях, Вадима Лютого, Тетяни Спіріної, Жанни Петрочко і ще у багатьох досвідчених педагогів». Бути випускницею Київського столичного університету імені Бориса Грінченка — це гордість і водночас відповідальність перед тими, хто працює у сфері соціальної роботи.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Для мене великим здобутком є навчання в аспірантурі Київського столичного університету імені Бориса Грінченка та підготовка дисертаційного дослідження, яке спрямоване на вдосконалення підходів до сексуальної освіти підлітків. У своїй науковій діяльності я зосереджуюсь на дослідженні комплексної сексуальної освіти, зокрема її впровадження неурядовими організаціями та ролі соціального партнерства у цьому процесі. Багато років, проводячи соціально-просвітницькі тренінги, як представниця громадської організації, побачила і відчула необхідність підлітків і молоді у знаннях, що стосуються сексуальної освіти. Тож, вважаю, що поєднання наукової роботи та громадської діяльності дозволить мені зробити реальний внесок у розвиток цієї важливої теми.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Навчання в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка стало для мене міцним фундаментом для професійного розвитку. Я отримала не лише глибокі теоретичні знання, але й практичні навички, які безпосередньо застосовую у своїй громадській діяльності та роботі з дітьми, підлітками та молоддю і я продовжую розвиватися, спираючись на цей досвід.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті? Що закарбувалося в пам`яті найбільше?
Найціннішим у освітньому процесі для мене було поєднання теорії та практики, можливість критично осмислювати соціальні процеси та працювати з актуальними проблемами. Викладачі кафедри соціальної роботи є не тільки сильними теоретиками а й мають, доволі, великий практичний досвід, яким щиро і відкрито діляться зі своїми студентами, що є важливим і цінним.
Також я ціную підтримку викладачів, які не лише давали знання, а й надихали на подальше дослідження обраної теми. Саме завдяки їхньому наставництву я знайшла свій напрям у науці та почала досліджувати сексуальну освіту як важливу складову соціальної роботи.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Сучасний соціальний працівник повинен володіти широким спектром soft skills, адже його робота передбачає взаємодію з різними людьми та вирішення складних соціальних проблем. Надважливим для мене є наступні навички: здатність розуміти емоції інших, вміння доступно пояснювати інформацію різним аудиторіям, здатність швидко реагувати на зміну обставин, вміння знаходити компроміс та ефективні рішення, вміти планувати роботу та управляти власним часом і, звичайно, вміння справлятися з емоційним навантаженням. Ці навички допомагають сучасному соціальному працівнику ефективно взаємодіяти з клієнтами, колегами та партнерами, що є критично важливим у цій професії.
Яким є Ваше життєве гасло?
Співпрацюючи у свій час з ВГЦ «Волонтер» мені дуже сподобалось їхнє гасло - «Піклуючись про щастя інших – знаходиш своє власне», вислів Платона. І я зрозуміла, що мені подобається допомагати, підтримувати та турбуватись про інших, і це приносить задоволення не тільки людям а й мені. Прагнення робити світ кращим через добрі справи та підтримку людей у складних життєвих ситуаціях – це і є моє покликання. Відтоді, гасло «Піклуючись про щастя інших – знаходиш своє власне» - стало і моїм власним.
Що таке успіх особисто для Вас?
Для мене успіх – це можливість робити значущу справу, яка приносить користь іншим. Це не лише досягнення цілей, а й процес постійного розвитку, навчання та вдосконалення.
Я бачу успіх у тому, що моя наукова діяльність сприятиме поширенню якісної сексуальної освіти, допоможе молоді робити усвідомлений вибір і змінювати своє життя на краще.
Також успіх для мене – це внутрішня гармонія, баланс між професійним розвитком, особистими цінностями та стосунками з людьми. Адже справжнє задоволення приносить не лише результат, а й шлях до нього.