м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи у Facebook
Період навчання в Університеті Грінченка
2019-2020 рр.
Освітня програма
Моніторинг і оцінка соціальних програм
Тема магістерської роботи
Oцінювання прoблем і пoтреб батьків дітей з психoфізичними oсoбливoстями в закладах дoшкільнoї oсвіти
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Для мене Університет – це місце, де я здобула не лише освіту, але і місце, що познайомило мене із чудовими фахівцями, друзями, колегами! Місце сили, знань і нескінченного добра.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Однозначно написання магістерської роботи, статей і наукових робіт. Проте досвід роботи на базах практики та опанування соціальних наук – найважливіше!
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Завдяки університетським знанням і умінням я змогла познайомитись із колом професіоналів, які можуть рекомендувати мене у різних організаціях – це може стати
чудовим стартом для першої роботи чи крутого волонтерства, як було у мене! Наразі я працюю у сфері реклами, проте знання з магістратури і бакалаврату неабияк відгукнулись у щоденній праці – оцінка потреб, психологічні та педагогічні техніки спілкування – це мастхев у будь-якій роботі.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Спілкування на рівних із викладачами, натхненність ними та слідування прикладу професіоналів. Те, що ти можеш у будь-який момент звернутись за порадою до викладача «будь-якого рангу» - те, що назавжди залишиться у моєму серці.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Здатність до самоосвіти, проактивність, тайм-менеджмент, сторітелінг, емпатія, здатність до ефективної комунікації.
Яким є Ваше життєве гасло?
Наповнюй серце ритмом добра.