piliavska_l

Пілявська Людмила Олександрівна

Магістр соціальної педагогіки

Інше

Період навчання в Університеті Грінченка

2009 – 2011

 

Освітня програма

Соціальна педагогіка

 

Тема магістерської роботи

Процес соціалізації ВІЛ-інфікованих дітей

 

Місце роботи й посада

Київський міський правобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, директорка центру для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді

 

Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?

Це гордість бути причетною до великої потужної сили професіоналів

 

Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?

Робота Центру для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді є прикладом втілення на практиці філософії соціальної роботи в цілому.

Із 2009 року Центр працює як майданчик практичної соціальної роботи, що є прикладом для наслідування в процесах організації, ініціатив, форм та методів роботи і для інших чотирьох центрів для ВІЛ-дітей та молоді в Україні.

Одним з важливих професійних здобутків, вважаю адвокаційну кампанію 2019 року "Щодо внесення змін в постанову КМУ "Про затвердження положень про центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді" з метою зміни дискримінаційної назви, яка була ініційована ВІЛ підлітками та підтримана на організаційному рівні саме нашим Центром. За конкретними діями однієї ініціативи ціла низка кропіткої системної роботи і по формуванню команди спеціалістів, і мобілізації молоді з ВІЛ, отримувачів соціальних послуг, і багаторічний досвід комплексної допомоги, підтримки сімей з дітьми, яких торкнулась епідемія ВІЛ.

Найбільшим здобутком в своїй професійній діяльності вважаю сформовану довіру отримувачів соціальних послуг до мене, як до керівника Центру, так і до діяльності Центру в цілому, адже, специфіка закладу передбачає дотримання такого принципу соціальної роботи як конфіденційність, що є одним з визначних критеріїв, за яким користувач послуг з ВІЛ обирає заклад соціальної підтримки

 

Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?

Досвід навчання, здобуття знань та умінь – це визначний процес, після якого практичний досвід вдосконалювався завдяки роботі в Центрі для ВІЛ інфікованих дітей та молоді

 

Що було для вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?

Найцінніше – це віра викладачів та наукових керівників в мої здібності, що давало крила і силу генерувати і втілювати задумане

 

Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?

Володіння сучасними цифровими технологіями, базовими економічними навичками і, звичайно, глибоке знання та розуміння предмету – соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології

 

Яким є Ваше життєве гасло?

Найцінніше – людина, найважливіше – щастя, найвище – любов

 

Що таке успіх особисто для Вас?

Успіхи – це сходинки, по яких треба підійматися. Я в русі!

Powered by SobiPro