ostrolutska_l

Остролуцька Лариса Іванівна

Магістр соціальної педагогіки

Інше

Період навчання в Університеті Грінченка

2009 – 2011

 

Освітня програма

Соціальна педагогіка

 

Тема магістерської роботи

Соціально-педагогічна робота в центрах соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями

 

Місце роботи

Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, методист

 

Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?

Бути членом команди професіоналів соціальної педагогіки та соціальної роботи

 

Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?

Важко побачити результат при постійних змінах курсу соціальної політики і "реформ", але, все ж таки, спробую:

Перший блок здобутків – це створення дитячої громадської організації (з часом молодіжної) ГАРТ, яка успішно пропрацювала 26 років; створення волонтерської агенції напряму соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю і програму їх підготовки (в тому числі всі заходи та програми, які з волонтерами були реалізовані);

Другий блок – це організація Київського фестивалю творчості дітей та молоді з інвалідністю "Повіримо у себе" з 1993 по 2017 роки, сімнадцять з яких я була координатором фестивалю і всі програми, що взяли свій початок саме з цього фестивалю:

- інтегровані літні оздоровчі зміни "Разом заради розвитку";

- співпраця з Департаментом культури в контексті реалізації спільних проєктів, і, як результат, те, що дитячі школи мистецтв та музичні школи беруть на навчання дітей з інвалідністю (прямий вплив соціальної роботи і фестивалю);

Третій блок – це координація діяльності центрів соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями і розвиток соціальної роботи та послуг сім'ям, які виховують дітей з інвалідністю в мережі центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; методична робота і підготовка фахівців, відкриття методичного центру "Незалежне життя";

Четвертий блок – це просвітницькі заходи, що змінювали ставлення до людей з інвалідністю та їхніх потреб: акції з розвитку безбар'єрності "Місто, де зручно всім", підготовка команд супроводу працівників аеропортів Бориспіль (2006, 2009) і Сімферополь (2009), просвітницький проєкт з залученням молоді і підлітків з інвалідністю "Спікерське бюро" 2013-2017;

п'яте – вчусь осмисленню практичної роботи в науці.

 

Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?

Теорія поглиблювала розуміння практики і всього процесу змісту соціальної роботи. Відбувалось усвідомлення і переосмислення деталей процесу, що впливають на якість роботи

 

Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?

Шанобливе ставлення викладачів до студентів

 

Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?

ненасильницьке спілкування, вміння працювати в команді і на самоті, системність, робота з інформацією, навчання протягом життя, вміння працювати з проблемою, вміти давати собі раду і розуміти власні межі, вміти спілкуватись і доносити інформацію з людьми різного рівня освіти і розвитку, вміти створювати алгоритми

 

Яким є ваше життєве гасло?

"Отож, не журіться про завтрашній день, бо завтра за себе саме поклопочеться. Кожний день має досить своєї турботи!" (Мат.6:43).

Це не про безтурботність і безвідповідальність, а про довіру і межі. Роблю, що можу, що в моїх силах сьогодні

 

Що таке успіх особисто для Вас?

Успіх в роботі – це бачити зміни в житті людей і результати своєї праці

Powered by SobiPro