20240322152537-1

Клібайс Тетяна Володимирівна

доцент кафедри

Науковий ступінь, вчене звання

кандидат психологічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

Основи психосоматики, консультування осіб з віктимною поведінкою
Наукові інтереси
Психосоматики, атрибутивні стилі, резильєнтність

Біографія

Основна освіта
2014 - Київський університет імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук
2007 - Київський національний лінгвістичний університет, аспірантура (психологія)
1995 - Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (психологія та педагогіка)
Додаткова освіта
2007-2010 - школа консультування та психотерапії О.Ф. Бондаренка.
2001 - стипендіат програми ISP (Німеччина). Практика в дитячій психіатричній лікарні м. Rostock (Німеччина).
Професійний шлях
2024 - доцент кафедри практичної психології Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
2023- гостьовий вчений університету Манхайму.
2014 - 2022 - старший викладач, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка.
2010 - 2014 - ведуча тренінгів, консультант.
2002 - 2010 - викладач лінгвістичного університету.
 
 
 
 
 
 

Професійний і науковий інтерес

Сфера практичної діяльності
Психолог-консультант (когнітивний напрямок, символдрама)

Інше

Основні наукові праці за останні 5 років
Клібайс Т.В. Специфіка становлення атрибутивного стилю дорослих. 2021/10 // Вісник Львівського університету. Серія Психологічні науки.
Клібайс Т.В., Чернець К.О. Особливості копінг-стратегій жінок з віктимною поведінкою. // Теорія і практика сучасної психології. 2019. Клібайс Т.В., Чуйко О.В. Социально-психологические аспекты адаптивных возможностей и виктимного поведения студенческой молодежи. // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. 2020, 6 (1)
Клібайс Т.В., Дець О.П. Психологічні особливості настановлень осіб з психосоматичними захворюваннями. // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія., 2020, 32. Клібайс Т.В., Старинська Н.В., Циганчук Т.В. Взаємозв'язок самоактуалізації та атрибутивних стилів студентів. //Теорія і практика сучасної психології, 2/2020.
Powered by SobiPro