Психокорекція, Психосоматика, Консультування з проблем стосунків
Основна освіта
2018 – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, магістр (психологія)
2003 – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, магістр (педагогіка вищої школи)
1992 – Луганський державний педагогічний інститут, спеціаліст (вчитель біології і хімії)
Додаткова освіта
Професійний шлях
2022 - сьогоднішній день - доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка
2020-2022 - доцент кафедри психології ІПК ДСЗ України
2015-2020 - доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
2001-2015 - доцент кафедри психології Інституту філософії та психології СНУ імені Володимира Даля
1992-2001 - НВК школа-гімназія, учитель біології і хімії
Сфера практичної діяльності
Психолог-консультант в методі кататимно-імагінативної психотерапії (символдрама)
Психоаналіз, екзистенціальна психологія, кататимно-імагінативна психотерапія
Основні наукові праці за останні 5 років
Levchenko, V. & Forostiuk, I. (2020). Сultural awareness of academic and teaching staff in the lifelong learning context. Modern approaches to knowledge management development, Ljubljana: Ljubljana School of Business, 243-251.
Левченко В. В. (2020). Психологічний супровід становлення професійної ідентичності особистості в умовах невизначеності. Психологія особистості на сучасному ринку праці : монографія / за заг. ред. Г.А. Пріба, Є.М. Калюжної; колектив авторів. Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 168-181.
Avramchenko, S. M. & Ievtushenko, I. V., Kaliuzhna, Y. M., Levchenko, V. V. & Nezhynska O. O. (2021). Professional Consciousness as a Subjective Component of a Personal Professional Development. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 9 (5), 536-545. https://doi.org/10.6000/2292-2598.2021.09.05.12
Левченко В. В. & Луценко О. В. (2023). Вплив військових подій на психічне здоров’я дитини. Габітус, 50.