Зінченко Олександр Володимирович

Доцент кафедри практичної психології

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат психологічних наук, доцент

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

Експериментальна психологія, диференційна психологія, історія психології, вікова психологія, методологія наукових досліджень

Біографія

Основна освіта

2016 - Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук (педагогічна та вікова психологія)

2008 - Глухівський державний педагогічний університет, магістр (практична психологія)

2006 - Глухівський державний педагогічний університет, бакалавр (вчитель біології)

Додаткова освіта

2025 - доцент кафедри практичної психології КУБГ

2022-2025 - старший викладач, доцент кафедри психології і туризму КНЛУ

2007-2022 - асистент, старший викладач кафедри психології ГНПУ ім. О. Довженка

Професійний і науковий інтерес

Кіберпсихологія, соціальна психологія, психологія пізнавальних процесів, психологія підліткового і юнацького періоду

Інше

Основні наукові праці за останні 5 років

Zinchenko O.V., Sherudylo A. V., Zhuravel A. V., Mozul I. V.,  & Ihnatenko O. V. (2022). Condiciones psicológicas para la eficacia de la educación a distancia. Revista de Investigación Apuntes Universitarios, 12, 2.,198–224. https://doi.org/10.17162/au.v12i2.1046

Зінченко О. В., & Журавель А. В. (2020). Аналіз мотивів користування Інтернетом студентів І-ІІ курсів педагогічних ЗВО. Науковий журнал з соціології та психології «Габітус»,18, 2, 60–65. http://habitus.od.ua/journals/2020/18-2020/part%202/13.pdf

Зінченко О. В. (2022). Психологічні умови ефективності дистанційного навчання під час війни. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки, 13, 71–77. https://doi.org/10.30970/PS.2022.13.9

Зінченко, О. В. (2022). Психологічні особливості поширення чуток в умовах війни. Габітус, 38, 15–19. http://habitus.od.ua/journals/2022/38-2022/2.pdf

Зінченко О. В., & Бабатіна С. І. (2024). Аналіз чинників розвитку суб’єктності цивільних під час війни. Наукові записки. Серія Психологія, 2, 57–62. https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-2

Смульсон М. Л., Назар М. М., Мещеряков Д. С., Дітюк П. П., Старков Д. Ю. Проєктування віртуального освітнього простору розвитку суб’єктності дорослих в умовах післявоєнного відновлення України: монографія. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742738/1/Monograph_Smulson%28Ed.%29_2024.pdf

Powered by SobiPro