У рамках Фестивалю науки в Інституті людини 16 травня старший викладач кафедри практичної психології Т.В. Клібайс провела майстер-клас «Діагностика та корекція вивченої безпорадності». Майстер клас дозволив дізнатися про ресурси та практичні можливості учасників. Присутні відзначили хорошу організацію заходу, вміння ведучої побудувати дискусію, надати можливість висловити кожному свою думку та відпрацювати практичні навички. Корисними виявилися і надані рекомендації.
{gitube vid:=YDAaPEfg-_4}
{gitube vid:=SK5m1zOIonY}
Чим сподобався майстер-класс присутнім? Цікавою роботою в групах, можливістю визначити свої сильні сторони, виявити страхи та почуття, дізнатися, як про тебе думають інші. Позитивне ставлення до аудиторії викликала ідея намалювати будинок «Я-сила».
Справило гарне враження вдале поєднання цікавого матеріалу практичної частини з теоретичним матеріалом. Майстер-клас дозволив не тільки зануритися в психологічну проблему навченої безпорадності, але й взяти участь у практичних тренінгових вправах. Приємно вразила висока активність студентів.
Професор кафедри практичної психології О.В. Петрунько провела фокусоване інтерв’ю на тему «Імідж сучасного університету: традиційна та інноваційна складові».
На фокус-групу були запрошені студенти та викладачі КУБГ, студенти інших ВНЗ, представники громадськості. Після озвучування правил участі у фокус-групі модератор вдало актуалізувала тему і протягом всієї зустрічі вміло керувала процедурою фокусованого інтерв’ю. Фокусування на темі супроводжувалося повільним підводженням думки групи до суті обговорюваного явища.
Інтерв’ю сподобалось тим, що студенти дуже відверто висловлювали свої думки, активно включались у спільну діяльність. Цікаво було почути відповіді та запитання студентів про наш університет, про інші навчальні заклади.
Заняття виявилося ціним, корисним. Було дуже цікаво та повчально.
Цього ж дня відбулося заняття доцента кафедри практичної психології Н.В. Старинської арт-терапевтична майстерня «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога». Студенти молодших курсів взяли найактивнішу участь у заході.
Студентам сподобалося працювати під музику, отримуючи духовне задоволення та заспокоєння. Малюючи, вони розкривали почуття, переносилися в іншу реальність власних спогадів, вражень. Кожна музична композиція викликала у присутніх різні почуття. Музика дозволила краще сприймати та аналізувати себе, сприяла гармонізації з собою.
{gitube vid:=pbpw-T7YAeI}
Цікаво було спостерігати за змінами настроїв художників при зміні музики. Вразив музичний настрій (мажор-мінор) у виконаних малюнках, узгодженість гри на музичних інструментах. Всім сподобалася медитаційна вправа під класичну музику К. Дебюссі. Під час медитативного фрагменту заняття прекрасні зразки музичної класики заспокоювали та розслабляли учасників.
Вдало дібраний музичний супровід підсилював враження від заняття. Треба зазначити вдалий добір музичних творів, які виконували не лише функцію фону, але і були дієвим функціональними супроводом. Сподобалося вдале поєднання мінорної та мажорної колористики, візуального та аудіального впливу на студентів.
Психолого-практичне заняття сподобалося своєю дієвістю, доброзичливою атмосферою проведення, цілком арт-терапевтичною манерою спілкування викладача з аудиторією. Такі нестандартні заняття мають терапевтичний, виховний, самопізнавальний характер і дуже подобається студентам, оскільки підвищують культуру людини, поглиблюють почуття прекрасного.
Наукова цукерня. Майстер-класи кафедри практичної психології.