06 лютого відбулася зустріч робочої групи з обговорення РПНД «Тренінг професійного самовизначення». На зустрічі були присутні розробники: Литвиненко О.О., доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Матвієнко Л.І., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Плескач Б.В., кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Цюман Т.П. кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Власенко І.А., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Миколенко Н.В., старший викладач кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти; Павленко М.С., доктор філософії зі спеціальності 053 Психологія, старший викладач кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.
Модератором зустрічі був кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи Роман Павлюк.
Створення РПНД є наслідком унікального експерименту на ФПСРСО, коли студенти першого курсу, які вступили на навчання на спеціальність 053 Психологія першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, у другому семестрі обирають серед чотирьох ОПП, а саме: Освітньо-професійною програмою 053.00.02 Практична психологія, Освітньо-професійною програмою 053.00.03 Психологія бізнесу та управління, Освітньо-професійною програмою 053.00.04 Консультаційна психологія та Освітньо-професійною програмою 053.00.07 Соціальна психологія.
Дисципліна «Тренінг професійного самовизначення» має ознайомити студентів з навчальними дисциплінами відповідно до навчального плану кожної ОПП, із формування загальних та спеціальних компетентностей та результатами навчання чотирьох означених програм, для забезпечення об'єктивності вибору.
Члени робочої групи були зосереджені на обговоренні об'єктивних критеріїв система оцінювання навчальних досягнень студентів, завдань для самостійної роботи та змісту МКР.