Участь у VII Міжнародних психолого-педагогічних Челпанівських читаннях

      17 травня 2018 року студенти Інституту людини разом з доцентом кафедри практичної психології Грубі Т.В. відвідали VII Міжнародні психолого-педагогічні Челпанівські читання та тренінг-марафон "Навчання- якість-моніторинг".
 
chytannya 17 05 18 1
 
      Частина студентів IV курсу спеціальності "Практична психологія" відвідали майстер-клас "Образ "Я" в групповом процессе в танцевально-двигательной терапии", який проводила Анна Корнєва.
 
Відгук студентки Худорлій Валерії:

   "17 травня я, студентка Інституту людини відвідала майстер - клас «Образ я» в груповому процесі в танцювальній терапії! Я отримала тільки позитивні враження. Дуже хотілося з самого початку відвідати цей майстер-клас, але бар’єр перед невідомим мене зупиняв. З однієї сторони було дуже цікаво як свої ситуації, можливо страхи можна прожити і пережити в тілі. З іншої сторони, коли в анонсі побачила саме «танцювальна терапія» подумала, що це 100% пов’язано з пластичністю рухів.
    Але керуючись одним із своїх життєвих девізів «Роби те, чого боїшся», я все ж кинула собі виклик. І можу точно сказати що не пошкодувала!!! Отримала позитивний досвід, трішки інформації про те, що це за напрям, а також прожила через тіло різні ситуації. Окремо хочу висловити подяку Анні Корнєвій та групі за правильну та спокійну атмосферу на занятті і за безліч позитивних емоцій."

 

chytannya 17 05 18 2
 
   Інша частина студентів відвідали майстер-клас "Психологія перфекціонізму викладачів вищої школи", який проводила Грубі Т.В. Під час майстер-класу учасники ознайомились з сутністю поняття "перфекціонізм особистості", також було визначено основні підходи до даного конструкту. Учасники активно розповідали про прояви перфекціонізму у власній професійній діяльності. В ході роботи проаналізовано основні компоненти перфекціонізму.
 
     Завдяки активній співпраці визначено чинники, які сприяють появі перфекціонізму особистості, а саме виокремлено особистісні якості на мікрорівні, організаційні чинники на мезоріні та соціальні зміни на макрорівні.
 
  Активну дискусію викликало питання про спрямованість та рівень перфекціонізму в професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти. Аналізуючи типологію перфекціонізму особистості, учасники наводили приклади з власного професійного життя та ділились досвідом, як протистояти надмірному перфекціонізму. 
 
chytannya 17 05 18 3
 
chytannya 17 05 18 4
 

Дякую студентам за активну участь та співпрацю!