«Психосемантика критичності буденної свідомості студентів в епоху постправди» (2024 р., 19.00.01 – загальна психологія, історія психології; галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки; 053 Психологія; кандидат психологічних наук, 2020-2024 р)
Що для Вас означає бути випускником аспірантури Київського столичного університету імені Бориса Грінченка?
Бути випускником аспірантури Київського столичного університету імені Бориса Грінченка означає здобути не лише академічний ступінь, але й важливий досвід дослідницької роботи, який сприяє професійному зростанню. Це можливість долучитися до наукової спільноти, зробити внесок у розвиток освіти та науки, а також реалізовувати себе у відповідній галузі.
Як здобуті в аспірантурі компетентності вплинули на Ваш професійний розвиток?
Здобуті в аспірантурі компетентності відіграли важливу роль у моєму професійному розвитку як психолога. Поглиблені знання з дослідницьких методів дозволили мені краще аналізувати складні психологічні явища, розуміти нові підходи та розвивати критичне мислення. Завдяки науковій роботі я покращив навички збору, обробки та інтерпретації даних, що є невід'ємною частиною психологічних досліджень. Крім того, я навчався ефективно презентувати результати своїх досліджень, що допомогло мені не лише в академічній сфері, але й у практичній діяльності, коли потрібно обґрунтовано доводити свої аргументи клієнтам або колегам.