Директор Інклюзивно-ресурсного центру № 13 Дніпровського району м. Києва
Навички викладацької діяльності, тренінгової роботи, комунікативні навички, а також вміння навчатися і критичне мислення.
Найбільші виклики це, мабуть, як у всіх молодих фахівців, коли на бажану посаду необхідно мати досвід роботи, а без досвіду роботи важко взагалі кудись влаштуватися і виходить таке замкнене коло. Також був страх та відповідальність, що не зможу допомогти клієнтові, але чим більше практики, тим впевненіше почуваєшся в професійній діяльності.
Ще навчаючись на четвертому курсі я почала працювати на посаді лаборанта в Науково-методичному центрі практичної психології та соціальної педагогіки Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Науково-методичний центр займається методичною координацією практичних психологів закладів освіти м. Києва, тому робота була для мене дуже цікавою та пізнавальною. Після отримання диплома бакалавра, я вже перейшла працювати на посаду практичного психолога цього ж центру, а через декілька років і на посаду старшого викладача кафедри дошкільної та початкової освіти. Паралельно закінчила магістратуру і вступила в аспірантуру. Також з початком бойових дій на території нашої країни, я пройшла додаткове навчання і почала працювати в міжнародних проєктах Товариства Червоного Хреста України як психолога з надання психосоціальної підтримки сім'ям внутрішньої переміщених осіб та родинам демобілізованих військовослужбовців (з 2016 р.). Працювала практичним психологом державних та приватних закладів освіти м. Києва. Зараз вже півтора року очолюю Інклюзивно-ресурсний центр № 13 Дніпровського району м. Києва.
Коли я працювала на посаді старшого викладача кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти, був який дуже завантажений період: я викладала свої модулі на курсах підвищення кваліфікації, також заміняла колегу, яка захворіла. І в якийсь із днів, я приїжджаю на пари, заходжу в аудиторію і розумію, що я не знаю, який модуль маю сьогодні викладати. Запитую в слухачів курсів, вони теж не дуже орієнтуються, яка у них тема має бути, завершилось все тим, що ми обговорили декілька тем замість однієї.
Постійне навчання: різноманітні курси підвищення кваліфікації, тренінги, профільна література, також відвідую конференції, майстер-класи, інтервізійні групи, супервізії та особисту терапію.