«Інклюзивна освіта»
«Загальна та спеціальна педагогіка з історією»
«Супровід родин дітей з особливими освітніми потребами»
«Педагогіка: Інклюзивна освіта»
У 2000 р. закінчила Київський педагогічний коледж імені К. Д. Ушинського за освітньо-професійною програмою з професійним спрямуванням «Педагогіка, дошкільне виховання», присвоєна кваліфікація бакалавра педагогіки, вихователя дітей дошкільного віку, організатора музичної діяльності;
У 2008 р. закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова і отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дефектологія», кваліфікація – викладач сурдопедагогіки і сурдопсихології; вчитель початкових класів шкіл для глухих і слабочуючих; сурдопедагог дошкільних закладів.
Додаткова освіта:
У 2004 р. закінчила курси перекладачів жестової мови при Центральному правлінні Українського товариства глухих та отримала посвідчення перекладача;
У 2006 р. пройшла курси підвищення кваліфікації за категорією «Підготовка з управління в умовах застосування інформаційно-комп’ютерних технологій» на базі АПН України (Центральний інститут післядипломної освіти);
У 2007 р. закінчила курси підвищення кваліфікації сурдопедагогів за категорію з основ вивчення української жестової мови у загальноосвітніх спеціальних навчальних закладах на базі АПН України (Центральний інститут післядипломної освіти);
У 2011 р. проходила курсову підготовку в Українському державному центрі позашкільної освіти за напрямом «Майстерність ведучого радіопрограм»;
У період з 2016 р. по 2020 р. навчалась в аспірантурі Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України. Тема дослідження «Інтегрування учнів з особливими освітніми потребами в соціальне середовище закладу загальної освіти»;
Досвід роботи:
З 2001 р. до 2008 р. працювала в Київській спеціальній школі-інтернаті № 6 для глухих дітей на посадах вихователя, вчителя, педагога-організатора. Паралельно з роботою у школі-інтернаті мала досвід роботи волонтером при громадських організаціях, які опікувались відпочинком дітей з особливим потребами усіх нозологій.
Протягом 2006-2007 р.р. (за сумісництвом), 2009-2011 р.р. (основне місце роботи) працювала молодшим науковим співробітником лабораторії жестової мови Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
З 2011 р. по 2023 р. працювала в Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» на посаді методиста, з 2018 р. – наукового співробітника. Мала досвід робочих відряджень по містам України, брала участь в організації та проведенні Всеукраїнського конкурсу «Ерудит» серед випускників з порушеннями слуху, була секретарем журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Учитель інклюзивного класу».
Член Експертної комісії зі спеціальної педагогіки (наказ МОН від 22.01.2021 № 95 «Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп», наказ МОН від 05.08.2022 № 700 «Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп»), член різних робочих груп МОН України з питань освіти дітей з особливими потребами.
З 2023 року – викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Стажування та підвищення кваліфікації
Навчання на онлайн-курсі «Інформаційна гігієна під час війни» (2022 р., Prometheus);
Навчання на онлайн-курсі «Навчання та попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів» (2022 р., Prometheus);
Навчання за програмою «Осмислені й переосмислені» ДП «Національний культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький арсенал»» та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (2023 р., Prometheus);
Навчання за програмою із цифрової грамотності державних службовців 1.0. на базі інструментів Google (2023 р.).