Цьогоріч COVID-19  вніс певні корективи в освітній процес.  Дистанційне та змішане навчання стає ефективним інструментом для організації  детального розгляду студентами окремих теоретичних положень, а також формування вміння їх практичного застосування студентами. З Цією метою викладачі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка створюють моделі класів, індивідуальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами в мережі онлайн. Так, 14 вересня 2020 року, в межах курсу «Технології інклюзивного навчання дітей з ментальними та поведінковими порушеннями» студенти 4 курсу Інституту Людини відвідали практичні заняття в онлайн форматі, де познайомилися з чудовою першокласницею Міланою, поглибили знання щодо особливостей розвитку та особливостей компенсаторного навчання дітей з трисомією 21, детальніше познайомилися з методикою  «Нумікон» та інструментарієм до неї, попрактикувалися у застосуванні «Піктограм». В цьому форматі студенти працювали з викладачем кафедри Оксаною Федоренко та запрошеним фахівцем Ольгою Лісненко. Пані Ольга -  логопед, спеціальний педагог, фахівець з підготовки до школи дітей з трисомією 21 ВБО «Даун Синдром».  

 

HL 1 1    HL 1 2