З 4 жовтня по 9 жовтня 2021 року відбулась переддипломна практика здобувачів 2 року навчання освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм» другого  (магістерського) рівня вищої освіти. По завершенню переддипломної практики відбулось опитування потенційних роботодавців (Баз практики), щодо результатів проходження практики здобувачами.

Базами практики були визначені такі установи:

  • Громадська організація «Спілка батьків дітей та молоді з інвалідністю «Сонячний промінь»
  • Рівненська область, місто Костопіль
  • Всеукраїнський громадський центр «Волонтер»
  • МБО «Партнерство «Кожній дитині»
  • Київський молодіжний центр
  • Державна установа Центр пробації
  • Балаклійський ліцей №1 ім. О.А. Тризни
  • Овруцький заклад загальної середньої освіти № 4

       Результати анкетування потенційних роботодавців засвідчили, що інформація отримана від Університету про мету, зміст, завдання, очікувані результати практики, критерії її оцінювання були надані в достатньому обсязі; завдання програми практики повністю відповідали сучасним вимогам ринку праці та видам діяльності установ; відбулась взаємодія між установами та призначеним від Університету, керівником практики (кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи) у процесі її проходження здобувачами; рівень компетентностей здобувачів освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм», які проходили практику на базі установ для виконання професійних обов'язків, достатньо високий.

Труднощі, з якими зіштовхнулися Бази практик під час проходження здобувачами переддипломної практики – це: труднощі пов’язані з карантинними обмеженнями та дистанційним форматом навчання та з нестачею у здобувачів теоретичних знань з фахових дисциплін. Також потенційні роботодавці акцентували на тому, що варто додати до процесу підготовки фахівців соціальної сфери: формування навичок брати на себе відповідальність і працювати в критичних умовах; посилити формування навичок працювати в команді та навичок, які безпосередньо стосуються професійних обов’язків; більше використовувати практичні завдання та кейси під час освітнього процесу.

За результатами опитування, в цілому всі складові професійної підготовки здобувачів достатньо збалансовані, а роботодавці зацікавлені в прийнятті на роботу випускників Університету, зокрема, за спеціальністю 231 Соціальна робота освітньої програми «Моніторинг і оцінка соціальних програм».