Лях Т.Л., доцент кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки, к. пед. наук, доцент, Спіріна Т.П., доцент кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки, к. пед. наук, доцент, беруть активну участь у проекті «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг», що реалізується Міжнародною благодійною організацією «Партнерство “Кожній дитині”» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і фінансування Європейським Союзом та його країнами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) у тісній співпраці з кафедрою соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. 

Мета проекту – покращити благополуччя вразливих категорій населення шляхом розвитку потенціалу керівників та спеціалістів соціальної сфери об’єднаних територіальних громад у запровадженні моделі інтегрованих соціальних послуг.

У рамках проекту, що розпочався у листопаді 2018 року і завершиться у серпні 2019 р., фахівці з ОТГ проходять комплексну програму навчання у сфері соціального захисту та розвитку соціальних послуг; отримують консультаційну підтримку у розвитку нових соціальних послуг в ОТГ; беруть участь в міжнародних та всеукраїнських навчальних поїздках для обміну досвідом та кращими практиками; отримують можливість розробки проектів для покращення якості надання соціальних послуг.

По завершенні чергового семінару  в межах проєкту відбулась робоча зустріч доцентів кафедри Лях Т.Л. і Спіріної Т.П. з Павлик Ольгою Вікторівною, менеджером з тренінгових програм МБО «Партнерство «Кожній дитині» (проект “Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг” за підтримки програми U-LEAD з Європою”). В ході зустрічі було надано рефлексію щодо підготовленості фахівців-учасників проекту до розбудови системи соціальних послуг в ОТГ, проектного менеджменту, здійснення моніторингу й оцінки якості надання соціальних послуг.

11 03 2019

Ольга Вікторівна зазначила: "Наразі ОТГ мають велику кількість практиків без дипломів і таку ж велику потребу у кваліфікованих фахівцях з соціальної роботи, здатних проводити оцінювання розвитку, дієвості, впливів, результатів тощо (а соціальні працівники з дипломами не володіють належним чином знаннями, вміннями й навичками з моніторингу та оцінки). Тому, безперечно, мають створюватися нові освітні програми для підготовки дійсно компетентних фахівців. І пропозиція кафедри зі створення освітньої програми, присвяченої моніторингу і оцінки соціальних програм буде дуже затребуваною територіальними громадами".