Презентація результатів власних магістерських досліджень студентів 6 курсу спеціальності 231 Соціальна робота на студентській науково-практичній конференції «Перші кроки у науку» (17.11.20)

17 листопада 2020 року відбулася щорічна студентська науково-практична конференція «Перші кроки у науку». Цього року вона проходила в онлайн-режимі.

      Так, під час секційного засідання «Актуальні проблеми соціальної роботи» (голова: Денисюк Олена Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи; секретар: Дуля Аліна Володимирівна, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи), студенти 6 курсу спеціальності 231 Соціальна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти презентували результати власних магістерських досліджень.

NK pershi kroku y nauky 1

      Зокрема, за освітньою програмою «Соціальна робота» денної форми навчання були представлені дослідження з тем:

  • Соціальна адаптація внутрішньо переміщених осіб у діяльності недержавних організацій (Огороднік Анастасія Романівна)
  • Технології соціальної роботи з жінками, які постраждали від домашнього насильства (Климчук Яна Михайлівна)
  • Соціальна робота з дитиною, якій надається послуга сімейного патронату (Демянцева Анастасія Володимирівна)
  • Профілактика булінгу у вихованців соціального центру «Укріплення сімей» (Ельканов Денис Курманович)
  • Соціальна профілактика домашнього насильства стосовно дітей дошкільного віку (Кондратюк Каріна Дмитрівна)
  • Соціальна профілактика повторної злочинності підлітків, які перебувають у конфлікті з законом (Конопацька Юлія Володимирівна)
  • Соціальна адаптація внутрішньо переміщених сімей з дітьми (Кузьмич Тетяна Вікторівна)
  • Соціальна профілактика вживання психоактивних речовин у підлітковому віці (Григор’єва Анастасія Сергіївна)

      за освітньою програмою «Соціальна педагогіка» денної та заочної форм навчання були представлені дослідження з тем:

  • Формування здорового способу життя у дітей молодшого шкільного віку в закладах загальної середньої освіти (В`яла Анна Анатоліївна)
  • Соціально-педагогічна профілактика жорстокого поводження щодо дітей у сім’ях (Ничипорчук Інна Сергіївна)
  • Профілактика агресивної поведінки дітей із ментальними порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти (Смола Олександра Віталіївна)
  • Соціально-педагогічна робота з батьками, які виховують дітей із інвалідністю (Залуцький Іван Іванович)
  • Формування безпечної поведінки учнів початкової школи в Інтернет-мережі (Лазаренко Ольга Анатоліївна)
  • Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків в закладах загальної середньої освіти (Ситник Марина Миколаївна)
  • Соціально-педагогічна профілактика кібербулінгу серед підлітків (Величко Ольга Олегівна)
  • Соціально-педагогічна профілактика булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти (Кучеренко
  • Олена Віталіївна)
  • Профілактична робота з дітьми молодшого шкільного віку щодо їхньої безпеки в інтернет‑мережі (Назарійчук
  • Марина Русланівна)
  • Соціально-педагогічна профілактика сексуального насильства щодо дітей (Левченко Дарія Анатоліївна)
  • Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти (Юдик Каріна Олександрівна)
  • Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку в закладах загальної середньої освіти (Загутіна-Візер Яна Юріївна)
  • Гендерна соціалізація студентської молоді в батьківських сім’ях (Линець Вікторія Максимівна)\
  • Формування дружніх взаємовідносин молодших школярів в умовах інклюзивного навчання (Логойда Олександра Василівна)
  • Соціально-педагогічна робота з жінками, які перебувають у конфлікті з законом (Магрюк Вікторія Андріївна)
  • Соціально-педагогічна профілактика булінгу в закладах загальної середньої освіти (Невкрита Ксенія Сергіївна)
  • Соціально-педагогічні умови адаптації першокурсників у середовищі закладу вищої освіти (Юхименко Марина Юріївна)
  • Підготовка до самостійного життя вихованців інтернатних закладів (Богданова Наталія Сергіївна)

     за освітньою програмою «Моніторинг і оцінка соціальних програм» денної форми навчання були представлені дослідження з тем:

  • Оцінка проблем і потреб отримувачів послуг психологічної служби закладу загальної середньої освіти (Червінська Ганна Іванівна)
  • Оцінювання проблем і потреб дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, в умовах санаторної школи-інтернату (Захарчук Євгенія Андріївна)
  • Оцінювання сталості результатів проєкту протидії сексуальному насильству над дітьми (Карплюк (Шипелик) Людмила Іванівна)
  • Оцінювання проблем і потреб батьків дітей з психофізичними особливостями в закладах дошкільної освіти (Зінченко Аліна Сергіївна)
  • Оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, в умовах районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Гаврилюк Катерина Олександрівна)
  • Моніторинг і оцінювання послуги патронату над дитиною (Павлик Ольга Вікторівна)

    Після виступів магістри отримали зворотній зв'язок від наукових керівників. Вони звернули увагу студентів на вимогах оформлення магістерських досліджень, а також зупинилася на важливих питаннях організації та процедурі захисту.