Sofi-KSIO
Контактна інформація

s.hanevich@kubg.edu.ua
бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Ганевіч Софі Марі

старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Структуроване навчання»

«Планування, реалізація та моніторинг підтримки осіб з особливими освітніми потребами»

«Методи керування поведінкою»

«Технології розроблення індивідуальної освітньої траєкторії для дітей з особливими освітніми потребами. Змістовий модуль: Стратегії втручання з опорою на SMART-цілі»

«Прикладний аналіз поведінки для навчанні»

«Стратегії керування поведінкою дітей з аутизмом (менеджмент поведінки)»

Біографія

У 2010 р. пройшла сертифікацію з питань розладів аутистичного спектра в Університеті св. Томаса штату Міннеаполіс, США.

У 2015 р. отримала кваліфікацію магістра освіти щодо аутизму та прикладного аналізу поведінки (Беверлі, штат Масачусетс, США).

Впродовж 2009-2010 рр. проводила волонтерську діяльність в Агенції «West Metro Learning Connections» з підтримки розвитку соціальних навичок у людей з функціональним аутизмом; була фасилітатором під час семінарів з соціальних навичок для учнів шкільного віку (Штат Міннесота, США).

У 2010-2012 рр. працювала у Дитячому і сімейному центрі «Fraser» (провідна американська організація з надання послуги дітям з особливими потребами та їхнім сім'ям); обіймала посаду асистента з питань подолання проблемної поведінки, підтримки учнів з аутизмом в денному центрі і у домашніх програмах (Штат Міннесота, США).

У 2012-2014 рр. співпрацювала з ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький принц»: діагностика, втручання, підтримка в школах і вдома, табори для дітей з аутизмом та їхніх родин; працювала консультантом з питань навчання і розвитку осіб з аутизмом (Київ, Україна).

Впродовж 2015-2020 рр. у формі приватної практики співпрацювала з вчителями, логопедами, ерготерапевтами, помічниками психологів, клінічними психологами щодо запровадження функціональної освітньої програми (комунікативні та соціальні навички та навички емоційної регуляції) у школу: розробила і впровадила тренінги та семінари для педагогів школи та батьків; проводила оцінку рівня сформованості навичок учнів та розробляла цілі для навчання у співпраці з вчителями, плани підтримки поведінки для учнів з проблемною поведінкою (на основі спостережень за класом та інтерв'ю персоналу та батьків); безпосередньо працювала з учнями над навчальними навичками позитивного перетворення проблемної поведінки (Лондон, Великобританія).

У 2016-2018 рр. працювала координатором супроводу та експертом з підтримки учнів з аутизмом у початковій школі «Eagle House» (Лондон, Великобританія).

У 2019-2020 рр. працювала запрошеним викладачем Кінгстонського університету у межах курсу підготовки вчителів; викладала дисципліну «Вступ до підтримки учнів з аутизмом у навчанні» (Лондон, Великобританія).

Впродовж 2021 р. проводила просвітницькі зустрічі для викладачів різних дисциплін та батьків, а також представників зовнішніх агенцій (Child Autism UK, Лондон, Великобританія). Проводила консультування педагогів шкіл з питань впровадження підтримки позитивної поведінки учнів (Лондон, Великобританія).

У 2021 р. здійснювала керування групою фахівців корекційно-розвиткового напряму в Академії розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE» (Київ, Україна).  Проведення тренінгів для фахівців Інклюзивно-ресурсного центру для роботи з інструментом оцінювання ABLLS-R.

З вересня 2021 р. обіймає посаду старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини (нині Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти) Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

У 2022 році була міжнародним експертом програми "Community-Based services for Children and Families Initiative", що входить до програми «Підтримка реформ для управління в Україні» (Support to Ukraine’s Reforms for Governance Program, SURGe) за фінансової підтримки організації Global Affairs Canada. Власна участь - розроблення інструменту оцінювання дітей з обмеженими можливостями для допомоги учасникам міждисциплінарної команди при написанні цілей та плану дій, а також підвищення фахової компетентності учасників команд супроводу (батьків, педагогів, працівників соціальних служб) шляхом проведення тренінгів.

У 2023 р. здійснювала консультування та проведення тренінгу для батьків-біженців дітей з особливими освітніми потребами з України (Бухарест, Румунія).

У 2023 р. була співавтором навчального курсу  «Прикладний аналіз поведінки» для Українського Інституту Прикладного Аналізу Поведінки.

У 2023-2024 р.р. проводила тренінги для фахівців Інклюзивно-ресурсних центрів на теми: «Алгоритм планування, реалізації та моніторингу міждисциплінарного супроводу дітей з аутизмом з опорою на SMART-цілі», «Втручання для немовленнєвої дитини з аутизмом: оцінювання, пріоритети, навчання на основі принципів прикладного аналізу поведінки».

З 2024 р. є викладачем на програмі навчання Українського Інституту Прикладного Аналізу з підготовки фахівців – міжнародних поведінкових аналітиків. Програма акредитована міжнародною організацією прикладного аналізу поведінки (ІВАО).

Професійний і науковий інтерес

  • експертна оцінка навичок учнів початкової школи з аутизмом
  • формування навичок позитивного перетворення проблемної поведінки у дітей з аутизмом
  • розвиток професії поведінкового аналітику в Україні

Інше

Участь у проєкті посольства США «Розроблення моделі інклюзивного навчання дітей з аутизмом в закладах дошкільної та загальної середньої освіти» (2012-2014 рр.)

Міжнародний експерт програми "Community-Based services for Children and Families Initiative", що входить до програми «Підтримка реформ для управління в Україні» (Support to Ukraine’s Reforms for Governance Program, SURGe) за фінансової підтримки організації Global Affairs Canada (2022 р.).

2022 р. – отримувач гранту від Товариства сприяння розвитку поведінкового аналізу (Society for the Advancement of Behavior Analysis). Грант використано на переклад та публікацію українською мовою «Візуальний глосарій Прикладного Аналізу Поведінки (ПАП)».

Стажування та підвищення кваліфікації

Пройшла низку курсів та програм зі стажування за такими напрямами:

«Небажана поведінка» (2018р., 2020р., 2021р., Великобританія, США)

«Оцінювання дітей та дорослих з особливими потребами» (2020р., США)

«Супервізія фахівців» (2018р., 2020р., 2021р., 2023р. Великобританія, США онлайн)

«Аутизм» (2019р., 2020р., 2021р., Великобританія, США онлайн)

«Аутизм в школі» (2019р., Великобританія)

«Етика» (2018р., 2020р., 2021р., Великобританія, США онлайн)

«Програма Баланс» (2022, США онлайн)

Участь у міжнародній конференції, присвяченій розробкам досліджень у галузі прикладного аналізу поведінки, включаючи психічне здоров’я та інформовану допомогу особам з особливими освітніми потребами. Тампере, Фінляндія, червень 2022 р.

Участь у міжнародній конференції, присвяченій розробкам досліджень у галузі прикладного аналізу поведінки, включаючи психічне здоров’я та інформовану допомогу особам з особливими освітніми потребами. Лондон, Англія, січень 2023 та липень 2024 р.

Powered by SobiPro