Sofi-KSIO
Контактна інформація

s.hanevich@kubg.edu.ua
бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Ганевіч Софі Марі

старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Структуроване навчання»

«Планування, реалізація та моніторинг підтримки осіб з особливими освітніми потребами»

«Методи керування поведінкою»

«Стратегії втручання з опорою на SMART-цілі»

«Прикладний аналіз поведінки»

Біографія

У 1993 р. отримала кваліфікацію бакалавра мистецтв з російських та радянських досліджень у Манчестерському університеті, Великобританія.

У 2010 р. пройшла сертифікацію з після-бакалаврської програми з питань розладів аутистичного спектра в Університеті св. Томаса штату Міннеаполіс, США.

У 2015 р. отримала кваліфікацію магістра освіти щодо аутизму та прикладного аналізу поведінки (Беверлі, штат Масачусетс, США).

Впродовж 2009-2010 рр. проводила волонтерську діяльність в Агенції «West Metro Learning Connections» з підтримки розвитку соціальних навичок у людей з функціональним аутизмом; була фасилітатором під час семінарів з соціальних навичок для учнів шкільного віку (Штат Міннесота, США).

У 2010-2012 рр. працювала у Дитячому і сімейному центрі «Fraser» (провідна американська організація з надання послуги дітям з особливими потребами та їхнім сім'ям); обіймала посаду асистента з питань подолання проблемної поведінки, підтримки учнів з аутизмом в денному центрі і у домашніх програмах (Штат Міннесота, США).

У 2012-2014 рр. співпрацювала з ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький принц»: діагностика, втручання, підтримка в школах і вдома, табори для дітей з аутизмом та їхніх родин; працювала консультантом з питань навчання і розвитку осіб з аутизмом (Київ, Україна).

Впродовж 2015-2020 рр. у формі приватної практики співпрацювала з вчителями, логопедами, ерготерапевтами, помічниками психологів, клінічними психологами щодо запровадження функціональної освітньої програми (комунікативні та соціальні навички та навички емоційної регуляції) у школу: розробила і впровадила тренінги та семінари для педагогів школи та батьків; проводила оцінку рівня сформованості навичок учнів та розробляла цілі для навчання у співпраці з вчителями, плани підтримки поведінки для учнів з проблемною поведінкою (на основі спостережень за класом та інтерв'ю персоналу та батьків); безпосередньо працювала з учнями над навчальними навичками позитивного перетворення проблемної поведінки (Лондон, Великобританія).

У 2016-2018 рр. працювала координатором супроводу та експертом з підтримки учнів з аутизмом у початковій школі «Eagle House» (Лондон, Великобританія).

У 2019-2020 рр. працювала запрошеним викладачем Кінгстонського університету у межах курсу підготовки вчителів; викладала дисципліну «Вступ до підтримки учнів з аутизмом у навчанні» (Лондон, Великобританія).

Впродовж 2021 р. проводила просвітницькі зустрічі для викладачів різних дисциплін та батьків, а також представників зовнішніх агенцій (Child Autism UK, Лондон, Великобританія).

У 2021 р. здійснює керування групою фахівців корекційно-розвиткового напряму в Академії розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE» (Київ, Україна); проводить консультування педагогів шкіл з питань впровадження підтримки позитивної поведінки учнів (Лондон, Великобританія).

З вересня 2021 р. обіймає посаду старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

З 2022 року є міжнародним експертом програми, "Community-Based services for Children and Families Initiative", що входить до програми «Підтримка реформ для управління в Україні» (Support to Ukraine’s Reforms for Governance Program, SURGe) за фінансової підтримки організації Global Affairs Canada. Власна участь - розроблення інструменту оцінювання дітей з обмеженими можливостями для допомоги учасникам міждисциплінарної команди при написанні цілей та плану дій, а також підвищення фахової компетентності учасників команд супроводу (батьків, педагогів, працівників соціальних служб) шляхом проведення тренінгів.

Професійний і науковий інтерес

  • експертна оцінка навичок учнів початкової школи з аутизмом
  • формування навичок позитивного перетворення проблемної поведінки у дітей з аутизмом

Інше

Проєктна діяльність

Участь у проєкті посольства США «Розроблення моделі інклюзивного навчання дітей з аутизмом в закладах дошкільної та загальної середньої освіти». (2012-2014 рр.)

Стажування та підвищення кваліфікації

Пройшла низку курсів та програм зі стажування за такими напрямами:

«Небажана поведінка» (2018р., 2020р., 2021р., Великобританія, США)

«Оцінювання дітей та дорослих з особливими потребами» (2020р., США)

«Супервізія фахівців» (2018р., 2020р., 2021р., США)

«Аутизм» (2019р., 2020р., 2021р., Великобританія, США)

«Аутизм в школі» (2019р., Великобританія)

«Етика» (2018р., 2020р., 2021р., Великобританія, США)

Участь у конференція, присвяченій розробкам досліджень у галузі прикладного аналізу поведінки, включаючи психічне здоров’я та інформовану допомогу особам з особливими освітніми потребами. Тампере, Фінляндія, червень 2022 р.

Powered by SobiPro