Tetiana-KSIO
Контактна інформація

бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Куценко Тетяна Олександрівна

старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (сумісник)

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Системна допомога підліткам та молоді з розладами аутистичного спектра»

«Методи і засоби діагностики дітей з аутизмом»

«Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі»

Біографія

У 1998 р. закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Психолог. Викладач психології».

З 1996 р. по 2019 р. працювала психологом у приватній спеціальній школі для дітей з аутизмом «Школа-Життя».

Упродовж 2010-2015 рр. здійснювала професійну діяльність у лабораторії корекції розвитку дитини з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

З 2019 р. по теперішній час працює практичним психологом у ЗЗСО №71 міста Києва.

З вересня 2021 р. працює (за сумісництвом) на посаді старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

Професійний і науковий інтерес

D:Наукова діяльність Бабич НГЕРгугл.png D:Наукова діяльність Бабич НГЕРфейсбук.png

  • комунікативно - мовленнєвий розвиток осіб з розладами аутистичного спектра

Інше

Стажування та підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації у Київському університеті імені Бориса Грінченка, професійно-орієнтований курс для практичних психологів закладів загальної середньої освіти (свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 02136554/2312-20 спеціаліст другої категорії).

Навчання основам супроводу осіб з аутизмом, Великобританія, National Health Service (Shropshire, England) 2001-2002 рр.

Набуття практичного та методичного досвіду у першому в Україні центрі для дітей з РАС «Школа-Життя» (м. Київ) 2010-2015 рр.

Навчання в аспірантурі Інституту спеціальної педагогіки НАПН України 2013-2014 рр.

Стажування в Канаді з питань інклюзії від UkrainianRecearch and Development Center в Grant MacEvan Univercity (Едмонтон, Канада), жовтень-листопад 2013.

Тренінг за науково-практичним підходом для осіб з аутизмом SCERTS-model (Social Communication, Emotional Regulation and Transactional Support), 19,5 год. (Альберта, Канада), жовтень-листопад 2013.

Розроблення та регулярне проведення курсів підвищення кваліфікації працівників закладів освіти, присвяченим питанням навчання і розвитку осіб з РАС у період роботи у лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки НАПН (2015-2019).

Powered by SobiPro