м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
«Методи формування соціальних навичок»
«Тренінг командоутворення»
«Тренінги професійного зростання»
«Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти. Змістовий модуль: Тренінг з лідерства та командоутворення»
«Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез»
Упродовж 1995-2003 рр. працювала на посаді педагога-організатора в ЗОШ №320 міста Києва.
У 2001 р. закінчила магістратуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Українська філологія» та отримала кваліфікацію: викладач української мови та літератури.
У 2005 р. закінчила Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Психологія», спеціалізацією «Практична психологія».
Упродовж 2003-2004 рр. працювала на посаді психолога навчально-культурологічного центру «Аратта» м. Києва.
З 2004 р. по 2014 р. працювала на посаді практичного психолога спеціального дошкільного навчального закладу №569 міста Києва.
Протягом 2014-2016 рр. працювала на посаді наукового співробітника лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи.
У 2016 році закінчила аспірантуру Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. З цього ж року почала працювати на кафедрі психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка у 2019 р. перейменована на кафедру спеціальної та інклюзивної освіти.
У 2024 році закінчила докторантуру за спеціальністю 053 Психологія Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (відділ Психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами).
Стажування та підвищення кваліфікації
Навчання за Програмою освітнього лідерства в Академії лідерства, 4-ий модуль «Інноваційні технології в освітньому процесі» (липень 2017 р.)
Навчання за програмою підвищення кваліфікації «Дослідницький модуль» (наказ № 356, від 24.05.2021 р.).
Навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми «Школа для всіх» (обсяг 30 годин, 1 кредит ЄКТС, сертифікат 13.08.2021 р.)
Навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми «Оцінювання без знецінювання» (обсяг 30 годин, 1 кредит ЄКТС, сертифікат 19.08.2021 р.)
Навчання на курсі «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг» (сертифікат 08.-09.2021 р.)
Участь як спікера у VIII Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу» ( наказ № 57 від 20.10.2022 р.).
Навчання на курсі «ССА 566: Основи дитячого консультування та травматерапії» (24 години) у Міжнародному інституті післядипломної освіти за підтримки Regent University (сертифікат 24-02/2022-ДК).
Навчання на курсі «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні», Польща, Люблін), 45 годин (сертифікат ES № 10986/2022, 12.12.2022 р.).
Фахове онлайн стажування за програмою «Стандарти організації підтримки раннього розвитку та підтримки родин» в Інституті спеціальної педагогіки Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (Варшава, Польща, 01.11.2021 – 31.01.22, довідка від 06.07.2022).
Участь у тренінгу за програмою Дидактичного модуля «Методика створення тестів для організації онлайн-тестування», 15 годин (наказ № 359 від 15.04.2024 р.).
Навчання на курсі «Академічна доброчесність: онлайн курс для викладачів» (сертифікат 18.08.2024 р.)
Наукова діяльність
У 2017 р. захистила дисертацію на тему «Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віці» та здобула науковий ступінь: кандидат психологічних наук (19.00.08 – спеціальна психологія).
Працює над докторським дисертаційним дослідженням з теми за спеціальністю 053 Психологія «Психологія професійної готовності фахівців спеціальної освіти до психологічного супроводу осіб з аутизмом»
Публікації:
Має 12 публікацій у фахових виданнях України, зокрема 2 проіндексовані публікації у Scopus та Web of Science.
Співавтор посібників:
1. Супрун Г. В. Психологічні умови адаптації дошкільників з аутизмом в навчальному закладі. Сучасні технології збереження здоров’я учнів у діяльності психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій: посібник / За ред. А. Г. Обухівської. Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. С. 172–184.
2. Супрун Г. В. Психолого-педагогічне вивчення дітей з аутизмом в психолого-медико-педагогічних консультаціях. Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій: посібник / За ред. А.Г. Обухівської. Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. С. 214–235.