Ю.М
Контактна інформація

y.naida@kubg.edu.ua
бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Найда Юлія Михайлівна

старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату»

«Інклюзивна освіта»

Біографія

У 1994 р. закінчила Київський державний педагогічний університет імені М. Драгоманова за спеціальністю «вчитель-логопед шкільних та дошкільних навчальних закладів, вчитель початкових класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мови».

Упродовж 1999-2004 рр. пройшла навчання за напрямом «Інклюзивна освіта»  у межах програми розвитку професійної спільноти «Міжнародна асоціація «Крок за кроком».

З 1999 року по теперішній час веде наставницьку роботу із закладами освіти, які запроваджують інклюзивну практику.

З 2018 року є тренером у рамках Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти».

Професійний і науковий інтерес

Frame 1 2 D:Наукова діяльність Бабич НГЕРгугл.png

  • методологічні засади інклюзивного навчання
  • планування та диференційоване викладання
  • організація командної взаємодії
  • робота з батьками

Інше

Проєктна діяльність

«Створення інклюзивного безпечного середовища у навчальних закладах і громадах» (листопад 2015 – грудень 2016) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» за фінансової підтримки Фонду відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) та Фонду Чарльза Стюарта Мотта (Сполучені Штати Америки) (учасник проєкту).

«Реформа освіти: оцінка якості у міжнародному контексті» (01.01.2017 – 31.03.2018) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та ВФ «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» на підтримку ініціативи МОН України «Нова українська школа», що реалізується ВФ «Крок за кроком» в частині навчання вчителів початкової школи (координатор проєкту).

«Забезпечення перехідного періоду від раннього втручання до дитячого садка» (OSF-2085/2017) (01.11.2017 – 31.05.2019) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з ГО «Інститут раннього втручання» за фінансової підтримки Фонду відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) (учасник проєкту).

«Підвищення якості дошкільної освіти в Україні» (2017-2020) –  Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком»  за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) (учасник проєкту).

«Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» (2019 р.) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства (експерт проєкту).

«Школа як осередок розвитку громади» (2016-2018) – координація проєкту. Проєкту реалізувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта (США).

«Створення дружнього до дитини та інклюзивного середовища в закладах освіти» (2020-2021) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні координація проєкту. Проєкт реалізувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

«Підвищення якості дошкільної освіти в Україні» (2019-2020) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні - координація проєкту. Проєкт реалізувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

«Садочок – простір дружній до дитини» (2017-2019) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні - координація проекту. Проект реалізувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

«Забезпечення якості освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» (2016-2018) - координація проєкту,  за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства.

«Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах» (2016) //реалізація методик «Лялька –персона», «Кола –друзів» – координатор проєкту, за підтримки Фонду Відкритого Суспільства та Фонду Чарльза Стюарта Мотт (США).

«Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів НУШ» (2017-2019) – координатор проєкту, за підтримки Агненції міжнародного розвитку США (USAID).

«Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами» (2017-2018) - координація проєкту, за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Консультативна підтримка та методичний супровід закладів загальної середньої освіти, які реалізують підхід «Безпечна і дружня до дітей школа» (напрям інклюзивна освіта) у межах проєкту «Створення дружнього до дитини та інклюзивного середовища в закладах освіти» (2020-2021) за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) / Реєстраційний номер проєкту UA-PRC-2019-25 між ЮНІСЕФ та ВФ «Крок за кроком».

Консультативна підтримка та методичний супровід пілотування НУШ (200 класів 2017-2018 н.р.) у межах проєкту «Реформа освіти: оцінка якості у міжнародному контексті» (01.01.2017 – 31.03.2018), проєкт ВФ «Крок за кроком» на підтримку ініціативи МОН України «Нова українська школа» / Реєстраційний номер проєкту 438.162364 між PORTIKUS та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

Консультативна підтримка та методичний супровід закладів освіти учасників проєкту «Забезпечення якості освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» (2017-2018) – проєкт ВФ «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства / Реєстраційний номер проєкту OR2017-38677 між Інститутом Відкритого Суспільства (OSI) та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».

Національний експерт міжнародної методики дослідження якості дошкільної освіти EKERS -3 /Реєстраційний номер проєкту PD 2020-18 між ЮНІСЕФ та ВФ «Крок за кроком», наказ № 13 від 20.06.2020 ДУ «Український інститут розвитку освіти» УІРО.

Консультант з інклюзивності національного проєкту «Всеукраїнська школа онлайн  для 5-11 класів (2020-2021 р). / Реєстраційний номер проєкту UKR/PCA201823/PD202189 між ЮНІСЕФ та ВФ «Крок за кроком».

Стажування та підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету за дидактичним модулем. Навчання за методикою «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» (сертифікат, м. Київ, лютий-грудень 2016).

Навчання за міжнародною освітньою програмою з обміну досвідом. Тема “Інклюзивний підхід до оцінювання розвитку дітей” (4-7 жовтня, 2016 року, Вірменія, Єреван).

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, лабораторія проблем інклюзивної освіти, з 06.02. 2017 по 10.06.2017, довідка про проходження стажування  від 10.03.201 р. № 2-07/104-1.

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету за лідерським модулем (сертифікат № 445Л від 01.02.2017, 30 год.).

Навчання за програмою «Тренінг для тренерів «Нова українська школа» у рамках Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти» (Київ, 2018, 30 год.).

Навчання за програмою «Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти» (Київ, 12-15 листопада 2019).

 

Публікації:

Авторка понад 30 наукових публікацій та навчально-методичних посібників з організації та впровадження інклюзивного навчання (1 стаття у журналі Web of Science).

Martynchuk O.V., Skrypnyk T.V., Sofiy N.Z., Naida J.M. Inclusive education in Ukraine withinin the context of european values and guiding principles in a field of education for children with special educational needs. Inclusive education Unity in diversity: monograph / ed. by J. Głodkowska. Warszawa: Wydawnictwo akademii pedagogiki specjalnej, 2020. P. 200-218. (in English)

Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст. Результати дослідження / О. Федоренко, О. Мартинчук, Н. Софій, Г. Лук’янова, О. Кошіль, Т. Симоненко, Л. Байда, Ю. Найда. Київ: ФОП Парашин, 2020, 106 с.

Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти / Софій Н.З., Найда Ю.М.; за заг. ред. В.В. Засенка. Київ: ФОП Парашин, 2019. 68 с.

 

Інклюзивне навчання: інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти [навчально-методичні матеріали]. Упорядники Софій Н.З., Найда Ю.М. К.: 2019. 52 c.

Ляльки з особистими історіями (ляльки – персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини / Під заг. ред. Софій Н. З., Найди Ю.М. К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. 52 с.

Powered by SobiPro