м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Період навчання в Університеті Грінченка
2020-2022
Освітня програма
Моніторинг і оцінка соціальних програм
Тема магістерської роботи
Оцінка умов впровадження програм шкільної медіації
Місце роботи й посада
2018-2021 рр. – Санаторна школа І-ІІ ступенів №20 Шевченківського району м. Києва, соціальний педагог;
2021-2022 рр. – Санаторна школа І-ІІ ступенів №20 Шевченківського району м. Києва, заступник директора з навчально-виховної роботи;
2022 – по теперішній час – Київський міський центр сім’ї «Родинний дім», начальник відділу з питань реалізації сімейної політики.
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Це надзвичайна гордість для мене, адже навчання в такому престижному закладі вищої освіти дало мені багато можливостей для розвитку.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Найпершим моїм здобутком я вважаю отримання на 3-му курсі іменної стипендії Бориса Грінченка. В 2018 році я влаштувалась соціальним педагогом в санаторну школу №20. Співбесіду я пройшла блискуче, адже рівень теоретичної та практичної підготовки був дуже високим. Майже через три роки мене призначили заступником директора з навчально-виховної роботи. Мене поважали колеги та діти. Я дуже любила свою роботу та свою школу. Але повномасштабна війна змусила багато змінити в своєму житті, тож з грудня 2022 року я працюю начальником відділу з питань реалізації сімейної політики Київського міського центру сім’ї «Родинний дім». Тут я знайшла нових однодумців, людей, які покликані допомагати іншим.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Кафедра дає дуже потужну теоретичну і, найголовніше, практичну підготовку. Викладачі завжди ставилися до мене як до частини великої родини. Таке відношення тут до всіх студентів. Тому колишні студенти запрошують до себе на бази практики, де і відбувається більшість практичної підготовки. За часи роботи кафедри сформувалась певна коаліція, міцні дружні та професійні зв’язки між викладачами, студентами та випускниками. Це, я вважаю, і є головною перевагою Університету Грінченка.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті? Що закарбувалося в пам`яті найбільше?
Найбільше мені закарбувалося в пам’яті перший вступ на магістратуру. Адже вступні іспити співпали з моїм весіллям, тож теперішня завідувачка кафедри Тетяна Леонідівна Лях зробила все, аби посприяти тому, щоб я склала іспит в інший день. На жаль, я не пройшла тоді на бажану спеціальність, тож вступ довелося відкласти на наступний рік. Але сама ситуація вкотре мені показала, що тебе вважають членом родини, а не просто студентом який «прийшов і піде». Тебе люблять, тобі співпереживають, з тобою дійсно в радості і біді.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Однозначно гнучкість мислення та характеру. В сьогоднішніх реаліях зміни відбуваються ледь не щогодини, тож ми маємо вміти перелаштовуватися в мить.
Яким є Ваше життєве гасло?
Як би тобі не було сьогодні – посміхнись, адже завтра може бути гірше.