м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Період навчання в Університеті Грінченка
2021-2022
Освітня програма
Моніторинг і оцінка соціальних програм
Тема магістерської роботи
Оцінювання програми підготовки фізичних осіб до надання соціальної послуги з догляду на професійній основі
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
По-перше, для мене це – підтвердження власного рівня кваліфікації. Рівня сформованих знань, компетенцій. Рівня дійсно спеціаліста, який має глибокі та ґрунтовні фахові знання та вміє їх застосовувати на практиці.
По-друге – це відчуття структурованості власних знань та поєднання теорії та практики. Не протиріччя між ними, а справжня синергія.
По-третє – це неймовірне відчуття єдності із прогресивним сучасним. Це уособлення себе як частини професійної спільноти, яка не тільки академічно готує фахівців, а й закладає навички практичної діяльності. І також це розуміння важливості кожного і кожної, це включеність у спільну справу, це можливість бути у постійному професійному русі і самовдосконалюватись
Місце роботи й посада
2018 р. - дотепер – ФОП Горчинський Р.А., реалізація соціальних проєктів і програм у територіальній громаді м. Києва, у тому числі навчальних програм та програм підвищення професійних компетенцій працівників соціальної сфери столиці;
2014 р. - дотепер – залучений спеціаліст Київського міського центру соціальних служб, напрямок роботи – організація соціокультурних та адаптаційних загальноміських заходів, тренінгові програми набуття професійних компетенцій фахівців(чинь) мережі ЦСС;
2009-2013 рр. – провідний спеціаліст відділу соціальних ініціатив Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
2004-2009 рр. – залучений спеціаліст програм правової підтримки молоді та центру волонтерського руху КМЦСССДМ;
2000-2006 рр. – культорганізатор Центру дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м. Києва
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
1. Запровадження інструментів МІО у методичну роботу КМЦСС на вищому рівні й виявлення реальних дефіцитів ФСР за допомогою саме МІО.
2. Розробка власних навчальних курсів та навчальних модулів для фахівців із соціальної роботи та створення програми резильєнтності для колег.
3. Створення власного навчального курсу за напрямком запобігання та протидії домашньому насильству щодо дітей.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Я структурував існуючі (трохи розрізнені) знання з основ соціальної роботи та МІО, знайшов для себе наукове підтвердження власних поглядів. Моя щоденна діяльність дійсно досягла нового, вищого професійного рівня.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті? Що закарбувалося в пам’яті найбільше?
Відчуття єдності, студенто-центричний підхід, практичні кейси та безумовна підтримка всіх викладачів та викладачок і колежанок по навчанню.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Асертивність, стресостійкість, тайм-менеджмент, прийняття рішень, дестигматизація отримувачів послуг та безумовне прийняття потреби отримувача у послугах.
Яким є Ваше життєве гасло?
У будь-якій ситуації варто діяти за принципом «Що робити далі?», а не за принципом «Хто винен?».