м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Період навчання в Університеті Грінченка 2021-2022 рр.
Освітня програма Соціальна педагогіка. Диплом з відзнакою
Тема магістерської роботи
Соціально-педагогічна профілактика булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка відчувати гордість що ти навчався в найкращому Університеті! Де здобула не лише освіту, а стала частиною грінченківської родини. Для мене це місце сили, знань, творчості, наукових здобутків. Місце де познайомилася із висококваліфікованими фахівцями соціальної роботи для яких професія це місія служити людям, служити громаді, країні. Бути фахівцем соціальної роботи - віддавати частинку себе, ділитися своїм добром та допомагати іншим. Для мене велика честь переймати досвід, знання, вміння від команди професіоналів своєї справи та водночас відчувати велику відповідальність. Роки навчання в університеті проходили насичено, радісно, кожен день відрізнявся від іншого, багато теплих та приємних спогадів залишилося в моєму серці.
Пишаюся бути студенткою Київського університету імені Бориса Грінченка
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Написання магістерської роботи, публікація наукових робіт. Участь в наукових заходах, конференціях, участь в олімпіаді, знайомство з цікавими людьми це надзвичайно важливо для мене, оскільки зустріч таких людей на своєму шляху неймовірно мотивує і дає віру що ти на своєму місці і на своєму шляху. Стала частинкою Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених!
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Весь багаж знань, умінь, навичок які я здобула за роки навчання в університеті допомагають мені як у професійній сфері, так і в особистій. По-перше, це здатність компетентно вирішувати складні життєві ситуації, навички з медіації допомагають при вирішенні конфліктних ситуацій, в ділових зустрічах допомагають знання з дисципліни «Ведення переговорів». По-друге, знання з соціальної педагогіки допомагають при оцінці потреб, представленні інтересів людей. В роботі з дітьми та підлітками також допомагають здобуті знання та вміння з психологічних дисциплін. Знання забезпечують гарну платформу, з якої можна оцінити свої здібності, а відтак – сформувати навички, які потенційно приведуть до професійного успіху. Світ кожного дня змінюється ми також зобов’язані змінюватися та застосовувати отримані знання для розвитку, застосування інновацій у нашу галузь.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Ставлення викладачів до студентів. Підтримка під час написання магістерської роботи з боку наукового керівника, викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Простота і зрозумілість навчального процесу, простота системи навчання. Те, що ти можеш у будь-який момент звернутись за порадою до викладача. Найцінніше для мене було переймати досвід знання, навички у викладачів брати приклад, формуючи при цьому свій життєвий орієнтир, нові знайомства з різними фахівцями, професіоналами своєї справи.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Уміння ефективно реалізовувати міжособистісні комунікації (навички медіації) критично мислити, об’єктивно оцінювати ситуації та приймати оптимальні рішення, навички тайм-менеджменту, гнучкість, чесність, цілеспрямованість, терпіння, наполегливість, впевненість у собі, повага до інших, стресостійкість, пунктуальність.
Яким є Ваше життєве гасло?
Зміни в нашому житті відбуваються, коли ми змінюємося самі. Іноді треба йти туди де страшно - долаючи страх ти знаходиш саме свою дорогу, справу свого життя. Мало знати – потрібно й використовувати. Мало бажати потрібно й робити. Труднощі для мене – це нова можливість для розвитку.