м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
«Методи і засоби діагностики дітей з аутизмом»
«Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі»
«Психолого-педагогічні детермінанти розвитку дитини»
Закінчила у 1999 році Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко за спеціальністю «Психологія», здобула кваліфікацію психолога.
Упродовж 2000-2003 рр. працювала практичним психологом загальноосвітньої школи № 15, гімназії № 1 «Надія» м. Бердянська.
З 2003 р. по 2006 р. обіймала посаду викладача психології Бердянського професійного ліцею, згодом – Бердянського будівельного професійного ліцею.
У 2007-2012 рр. продовжила працювати практичним психологом та завідувачкою відділення соціальної реабілітації дітей з інвалідністю Центру соціальної реабілітації Бердянської міської ради.
Упродовж 2011-2022 рр. працювала на посаді викладача психології та практичного психолога Бердянського медичного фахового коледжу (за сумісництвом).
У 2008-2012 рр. навчалась в аспірантурі Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, у 2014 року присуджено науковий ступінь кандидата психологічних наук зі спеціальності Соціальна психологія, психологія соціальної роботи на тему «Психологічні чинники економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями».
Упродовж 2013-2022 рр. обіймала посаду доцента кафедри прикладної психології та логопедії Бердянського державного педагогічного університету.
З 2015 р. по теперішній час є заступницею очільниці правління ГО «Південно-східна українська асоціація практичних психологів та арттерапевтів».
У 2016 році закінчила Київський юнгіанський інститут (КЮІ), здобула кваліфікацію «викладач Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант» і з того часу працює викладачем Київського юнгіанського інституту.
З вересня 2022 р. працює на посаді доцента кафедри психології і педагогіки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».З листопада 2022 р. – на посаді доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Проектна діяльність
Проєкт Татоhub.Київ, який впроваджується у межах програми «ЄС за гендерну рівність: разом проти гендерних стереотипів та гендерно-зумовленого насильства», що фінансується Європейським Союзом (з червня 2022 року по теперішній час) – психолог проєкту.
Проєкт «Створення спільноти відповідальних татів «ТАТОhub» в місті Бердянськ» у межах програми ООН із відновлення та розбудови миру (ПРООН) за фінансової підтримки Європейського Союзу (2021-22рр.) – психолог проєкту.
Проєкт «СуперТАТО може!» за підтримки програми ООН із відновлення та розбудови миру (реалізація проєкту у 2020 році); Проєкт «Психологія сексуальності» за підтримки обласного благодійного фонду «Гендер Зед» (2020р.)
Громадська діяльність
Організація та проведення майстерень у рамках європейського проекту ТЕМПУС – ІV «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами та організаціями», 2015-2016 рр.
Організатор і ведуча навчально-методичних семінарів для фахівців (сертифікація ГО «Південно-східна українська асоціація практичних психологів та арттерапевтів»): «Особливості розвитку дитини з розладами аутистичного спектра та шляхи психологічної корекції», «Практична нейропсихологія дитячого віку», «Соціально-психологічна реабілітація і соціалізація дітей в умовах реабілітаційного центру», «Врахування індивідуальних та вікових особливостей здобувачів освіти в освітньому процесі», «Психологічне консультування з використанням МАК».
Авторка та ведуча курсів підвищення кваліфікації для педпрацівників: «Психологічний супровід дитини з РАС в закладах освіти», «Розлади психіки у дітей і підлітків», «Нейропсихологічний підхід до освітнього процесу»
Стажування та підвищення кваліфікації
Проект-стажування «Інструменти підтримки мобільності науковців у фінансовій перспективі ЄС на 2014-2020 роки» (Фундація Central European Academy Studies and Certifacation (CEASC), вища школа оздоровчої освіти і суспільних наук (WSEZiNS)), (Польща, м. Лодзь, 2016 р.);108 год.
Стажування: Uczestniczyla w kursie jezyka polskiego zorganizowanym przez Skole Jezyka I Kultury Polskiej Katolickiego Uniwersytety Lubelskiego Jvana Pawla II w ramach projektu Otwarta Integracja. Poziom B2 Kurs w wymiarze 80 godzin odbyl w dniach od 16.08.2017 do 25.08.2017 r. Program “Wielokulturowe kompetencje nauczyciela”.
Тренінг-курс з управління конфліктами та інклюзії в місцевих громадах. Громадська організація «РЕОМ». Проект «Подолання кризи та розбудова України – Час діяти!», який реалізовувався за фінансової підтримки Institut für Auslandsbeziehungen (Berlin) з використанням ресурсів Міністерства Закордонних Справ Німеччини. 29.06-03.07.2020 р. (Запоріжжя) та 22-26.07.2020 р. (Одеса) 68 год.
Теоретико-практичний курс «Пропедевтика психіатрії» (3 кредити ECTS/ 40 ауд. академ.год.; 50 год. самостійної роботи). Ведуча курсу: Галина Яківна Пилягіна, доктор медичних наук, професор кафедри соціальної, дитячої та судової психіатрії Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика на базі Університету «Крок», м. Київ. 17 січня 2022 – 15 лютого 2022.
Наукова діяльність
2014 року захистила кандидатську дисертацію на тему «Психологічні чинники економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями» у спеціалізованій раді Д 26.453.01 Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Вчене звання: доцент кафедри прикладної психології та логопедії (атестат АД № 003463 від 16 грудня 2019р.)
Публікації
Автор понад 40 наукових робіт, в тому числі 3 публікації в періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Web of Science