м. Київ, бульвар І.Шамо, 18/2,
Роки навчання в Інституті людини Київського Університету імені Бориса Грінченка
2015-2019 рр.
Освітня програма
053 Психологія Спеціалізація «Організаційна психологія», перший (бакалаврський) рівень
Тема дипломної роботи
«Психологічні особливості гаджет-залежності у різних вікових групах»
Місце роботи та посада
Помічник психолога в одній із репродуктивних клінік міста Києва.
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Це ніби, як носити титул герцогині чи принцеси, коли кожного разу маєш критично та раціонально зважувати власні професійні рішення, щоб зберегти образ і честь родини.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в практичній діяльності?
Будь-яка сфера професійної діяльності неможлива без знань про фізіологічні та психічні закономірності життя людини. Тільки керуючись основами загальної психології, психофізіології, психогенетики набуваєш здатності вирішувати задачі з біології із зірочкоюJ. Тільки володіючи знаннями про внутрішнє, можна оцінити зовнішнє.
Лише опинившись у середовищі справжніх майстрів своєї справи - лікарів, зрозуміла, що професійне починається із особистісного. Саме вміння самоорганізовувати діяльність, раціонально розподіляти власний час стали основою, яка перетворює професійну діяльність не на виснажливий процес, а на короткотривалу задачу. Неправильно побудований графік - скальпель в руках невмілого хірурга.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Навчання в університеті допомогло мені розвінчати міфи та зруйнувати стереотипи, які пов'язані із професією психолога. Психолог - не супергерой-всезнайка, який не спить вночі та чекає дзвінків, не кулінар, який знає всі рецепти вирішення проблем. Психолог - не бабця-екстрасенс на призьбі, яка може передбачити майбутні вчинки та події. Це всього лиш людина, на життєвому шляху, яка допоможе усвідомити помилки та підкреслити переваги.
Що було для Вас найбільш цінним в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Університет імені Бориса Грінченка - це певний континуум, де тебе завжди ідентифікують із кількох тисяч студентів. Це досить вагома якість, не притаманна навіть для багатьох європейських освітніх закладів. Для мене це завжди залишалось досить цінним показником, коли індивідуально-особистісне вище, ніж здобуте. Це така собі матриця, де кожен має своє обличчя. Не перестаю дивуватися цій особливості.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Критичність, раціональність вибору, незалежність (вміння говорити "ні"), дисципліна (включаючи навички етикету та гарні манери, що знадобляться психологу на ділових зустрічах та інших подібних заходах).
Яким є ваше життєве гасло?
"To strive, to seek,to find,and not to yield" - "Боротись,шукати, знайти і не здаватись!".