Період навчання в Університеті Грінченка
- У 2025 році закінчила Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, здобула кваліфікацію доктора філософії в галузі знань 23 «Соціальна робота» за спеціальністю 231 «Соціальна робота».
- У 2015 році з відзнакою закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, здобула кваліфікацію магістра управління навчальним закладом, керівника установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).
- У 2014 році з відзнакою закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Соціальна педагогіка» та кваліфікацію викладача соціальної педагогіки, практичного психолога в навчальних закладах. Присвоєно ступінь магістра.
- У 2012 році з відзнакою закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, здобула базову вищу освіту за напрямом підготовки «Соціальна педагогіка» та отримала кваліфікацію бакалавра соціальної педагогіки, соціального педагога.
Рік захисту дисертації
18 грудня 2024 року (дата видачі диплома – 7 січня 2025 року).
Тема дисертації
Розвиток соціальної активності студентів у волонтерській діяльності
Місце роботи
- З 7 жовтня 2022 р. – дотепер: викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
- 26 лютого 2019 р. – 30 вересня 2022 р. – фахівець із роботи з волонтерами БО «БФ «Карітас-Київ».
- 2017–2018 рр. – асистент проєкту «Благодійна допомога ВПО та найбільш вразливим сім’ям, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні», що впроваджувався ВБО «Український фонд «Благополуччя дітей» за підтримки МЗС Німеччини та Diakonie Katastrophenhilfe.
- 2017 р. – куратор волонтерів під час проведення пісенного конкурсу Євробачення-2017.
- 2016 р. – педагог-організатор дитячого дозвілля у Lykia World & Links Golf Antalya.
- 2016 р. – тренер-психолог у таборі «АРБУЗ».
- 2015–2016 рр. – педагог-організатор Полтавського академічного обласного театру ляльок.
- 2013–2015 рр. – педагог, психолог, тренер Тренінгового проєкту «УХ-ти кемп».
- 2013–2014 рр. – соціальний працівник проєктів Всеукраїнського громадського центру «Волонтер».
- 2012 р. – куратор функціональних напрямків «Менеджмент волонтерів» та «Медицина» під час проведення Євро-2012.
- Травень–вересень 2010 р. – педагог-організатор у МДЦ «Артек».
- 2008–2014 рр. – координатор школи волонтерів ВГЦ «Волонтер» (напрямок: робота з дітьми та підлітками у притулках та центрах соціально-психологічної реабілітації).
Посада
Викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Що для Вас означає бути випускницею Київського столичного університету імені Бориса Грінченка?
Для мене бути випускницею цього Університету – це цінність. Саме тут я знайшла однодумців і друзів, отримала підтримку та змогла розкрити свій потенціал. Обрана спеціальність виявилася справді близькою до моїх цінностей, інтересів і покликання. Здобутий досвід став міцною основою для мого професійного розвитку.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками?
Я вмію знаходити спільну мову з людьми, швидко готувати матеріали та знаходити потрібну інформацію – завдяки навичкам, здобутим в університеті. Можу організувати захід навіть без тривалої підготовки, залучити та зацікавити учасників у будь-яких умовах. Я переконана, що завжди можна знайти рішення!
Як знання, здобуті в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток?
Навчання в Університеті Грінченка поєднувало теорію з практикою – і це надзвичайно важливо. Знання, отримані на парах, можна було застосовувати в реальному житті. Велика увага приділялася практичній складовій: під час проходження практики я спробувала себе в різних напрямах соціальної роботи. Ще студенткою я приєдналася до волонтерських проєктів, і саме завдяки цьому отримала свою першу роботу в громадській організації.
Що було найціннішим у навчальному процесі?
Найцінніше – це те, що викладачі ділилися не лише теорією, а й власним практичним досвідом. Вони були прикладом професіоналізму, людяності, щирості. На кожному рівні освіти відчувалося, що викладачі люблять свою справу й намагаються пояснити складне просто і доступно. Це створювало атмосферу довіри й підтримки.
Які soft skills потрібні сучасному соціальному працівнику?
Гнучкість, креативність, відкритість до змін, здатність працювати в команді, ефективна комунікація, вміння приймати рішення в умовах невизначеності. Важливо також мати лідерські якості, орієнтовані на служіння іншим.
Ваше життєве гасло
Усе, що робиться – на краще!
Що для Вас означає успіх?
Успіх – це можливість реалізувати свій потенціал у справі, яка приносить задоволення, і отримувати за це гідну винагороду. Це бачити результати своєї праці, відчувати, що твоя діяльність справді допомагає іншим. Це надихає йти далі.