Методичне об’єднання: «Пропедевтична стратегія формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку».

10 березня 2016 р. студенти IV I V курсу спеціальності «Корекційна освіта (логопедія)» разом із завідувачем кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Мартинчук Оленою Валеріївною взяли участь у роботі методичного об’єднання вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів, вчителів-тифлопедагогів дошкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва, яке відбулось на базі ДНЗ № 250 комбінованого типу для дітей з порушеннями мовлення. Тема методобєднання: «Пропедевтична стратегія формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку».

Metodobiednannya PSFFKMDD KSPIKO2-min

 

Дефектологи Дарницького району і студенти у процесі роботи методоб’єднання мали можливість ознайомитись із науково обґрунтованою системою роботи над розвитком фонематичних процесів з урахуванням онтогенетичного принципу розвитку дитини, з передовим педагогічним досвідом щодо реалізації корекційно-розвивальної роботи з розвитку слухового сприймання немовленнєвих звуків, фонематичного сприймання, фонематичних уявлень, звукового аналізу і синтезу з опорою на мовлення педагога та за уявленням; переглянути відкрите заняття «Пошуки скарбів» з розвитку фонематичних процесів на матеріалі автоматизації звука «Р» у складах та словах (заняття проводила вчитель-логопед ДНЗ № 250 Бєлєй Оксана Іванівна)

          Metodobiednannya PSFFKMDD KSPIKO-min Metodobiednannya PSFFKMDD KSPIKO1

Кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти висловлює щиру вдячність завідувачу ДНЗ № 250 Костині Аллі Анатоліївні та вихователю-методисту Явдак Євгенії Володимирівні за надану можливість студентам вивищувати їхню фахову компетентність.