17-19 лютого 2016 року в м. Ірпені відбувся навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».
Від Київського університету імені Бориса Грінченка у тренінгу взяли участь:
Мартинчук Олена Валеріївна, завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини;
Найда Юлія Михайлівна, старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини;
Воронько Валерія Василівна, студентка ІV курсу напряму підготовки «Корекційна освіта (логопедія)» Інституту людини.
Метод «ляльки-персони» – це інноваційний педагогічний підхід, спрямований на розвиток емпатії у дітей, виховання неприйняття дискримінації та несправедливості. Ляльки-персони дають змогу проводити ефективні, стимулюючі та цікаві бесіди, спрямовані на боротьбу з дискримінацією, формування емоційної грамотності, обговорення проблем рівності й заохочення особистісного зростання дітей у безпечній і психологічно комфортній атмосфері. Ляльки та їхні історії навчають співчувати і допомагають зрозуміти, що прізвиська, дражніння, виключення з гри і не справедливе поводження завдають такого ж болю, як стусани, копання та інші агресивні фізичні дії. Ляльки-персони – це не звичайні іграшки чи маріонетки на ниточках. Створюючи для такої ляльки її власну неповторну індивідуальність, педагоги-практики перетворюють неживий предмет на «людину» зі своїм характером, яка має родину, певну культуру і класову приналежність, ім`я, стать і вік.