4 березня 2024 р. студенти 1-го курсу ОПП Логопедія першого (бакалаврського) рівня зробили важливий вибір.
Першокурсницям нагадали про можливість дисциплін вільного вибору, що стартують з другого курсу й тривають до кінця четвертого року навчання.
Завдяки організації спільної зустрічі обох груп під керівництвом доцента кафедри Наталії Бабич, студенти ознайомились з вибірковими компонентами освітніх програм, які становлять 60 кредитів, тобто чверть навчального процесу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Здобувачі можуть обрати серед каталогу університетських курсів або в переліку напрямів, запропоновані кафедрою, а саме «Інклюзивна освіта», «Навчання і розвиток дітей з аутизмом» чи «Раннє втручання» Професор кафедри тетяна Скрипник і викладач Вероніка Мельник роз’яснили особливості кожної вибіркової частини освітньо-професійної програми 016.01.01 Логопедія.
Так, наприклад, у блок «Інклюзивна освіта» входять навчальні дисципліни «Нейрокорекція та сенсорна інтеграція в інклюзивному навчанні дітей з особливими освітніми потребами», «Організація інклюзивного навчання в закладах освіти», «Стратегії втручання при складних порушеннях розвитку» тощо.
Блок «Навчання і розвиток дітей з аутизмом» складають «Методи сенсо-моторного розвитку дітей з РАС», «Модифікація освітнього середовища для дітей з РАС», «Дизайн індивідуальних програм втручання для дітей з РАС», «Співпраця фахівців з родинами дітей з РАС».
Напрям «Раннє втручання» передбачає вивчення за предметами «Неонатологія та педіатрія», «Клінічна нейропсихологія дітей раннього віку», «Раннє логопедичне втручання», «Психолінгвістика розвитку: мовлення та комунікація» і багато іншого.
Крім цього, студентки 3-го курсу ОП Логопедія Ліза Михайленко та Поліна Летик поділились з групами власними враженнями від опанування вибіркових дисциплін, відповіли на хвилюючі питання аудиторії.
Наприкінці зустрічі заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної Освіти Роман Павлюк доступно презентував покрокову інструкцію подальшого процесу – коли та як саме студентам слід ухвалити остаточне рішення.
Зичимо здійснити усвідомлений і бажаний вибір для успішного здобуття професії.