Онлайн-семінар “Тарас Шевченко: особистий бренд” за участі студентів 3 курсу ОПП Логопедія першого (бакалаврського) рівня, 07.03.2024р.

Чи може Шевченко бути прикладом яскравого бренду для сучасності? Ось яку цікаву тему підняли студенти 3 курсу першого (бакалаврського) рівня під час заходів до Шевченкового березня.

Єлизавета Михайленко та Ірина Горілко підготували презентацію про те, чим успішним бренд Шевченка і як це може використати сучасний логопед.

Яскрава постать, модний образ, неординарні погляди, завжди актуальні сучасні теми - неповний перелік наріжних каменів бренду Шевченка. Студенти мали змогу з нового ракурсу побачити і почути про Тараса Шевченка. Окремо заслуговує вдячності відібрані художні ілюстрації творів митця.

Пишаємось і своїм надбанням і сучасною творчою молоддю, яка може творчо та глибоко переосмислюють.

OON 04 min