Слухання магістерських робіт здобувачів ОП "Логопедія", "Стратегії і практики інклюзивного навчання", "Втручання при аутизмі", 07.02.2024р.

Продовжуються слухання магістерських наукових досліджень здобувачів освітніх програм "Логопедія", "Стратегії і практики інклюзивного навчання", "Втручання при аутизмі".

07 лютого 2024 року відбулись слухання магістерських робіт дві групи: студенти освітніх програм "Стратегії і практики інклюзивного навчання" та "Втручання при аутизмі". Здобувачі презентували наявні доробки відповідно до власної теми магістерського дослідження, а саме методологічний апарат (актуальність, мета, об'єкт, предмет, завдання, методи дослідження, ключові слова) та ідеї розробки діагностичної методики у супроводі візуальної презентації.
Наукові керівники долучились до обговорення та висловили свої рекомендації щодо покращення роботи, підтримали студентів у наукових починаннях. Робота здобувачів над науковим дослідженням формує їхню здатність розробляти і втілювати наукові проєкти та сприяє реалізації однієї з Глобальних цілей сталого розвитку .
.be" target="_blank" rel="noopener">
.be
08-09 лютого 2024 року продовжилися поточні слухання здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта. В ці дні звітувалися студенти освітньої програми Логопедія заочної форми навчання. Викладачам кафедри було представлено методологічні апарати відповідно до обраних та затверджених тем дослідження: актуальність, мета, об'єкт, предмет, завдання, методи дослідження, ключові слова (базові терміни). Всю інформацію було заслухано. Надано рекомендації, уточнення й настанови задля успішної реалізації наукових проектів.  Робота здобувачів над науковим дослідженням формує їхню здатність розробляти і втілювати наукові проєкти та сприяє реалізації однієї з Глобальних цілей сталого розвитку.
.be" target="_blank" rel="noopener">
.be
OON-04_min.jpg