Формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів першого курсу освітньої програми "Логопедія" першого (бакалаврського) рівня

Свідомий вибір! Такою головною ідеєю була зустріч студентів першого курсу спеціальності Спеціальна освіта, які навчаються за освітньою програмою “Логопедія”, із викладачами кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

IOT 1

Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти - невід’ємна складова організації освітнього процесу в Університеті Грінченка. Цей процес складається з 6 етапів та розпочинається ще в 1 семестрі під час вивчення дисципліни “Університетські студії” та під час презентації студентам блоків вибіркових освітніх компонентів на освітній програмі “Логопедія”.

IOT 2

У другому семестрі продовжено кваліфіковані консультації першокурсниками щодо можливостей та процедур формування їхньої індивідуальної освітньої траєкторії гарантом освітньої програми, Наталією Бабич, завідувачем кафедри, Оленою Мартинчук, заступником директора Інституту людини з науково-методичної та навчальної роботи, Романом Павлюком, викладачами кафедри, Тетяною Скрипник та Ганною Супрун, студентами старших курсів та випускниками.

IOT 3

9 лютого 2022 року відбулась чергова презентація студентам курсів із каталогу вибіркових дисциплін та основних блоків вибіркових дисциплін освітньої програми "Логопедія" у межах формування їхньої індивідуальної освітньої траєкторії. 

IOT 5

Олена Мартинчук, завідувачка кафедри, презентувала блок вибіркових дисциплін “Інклюзивна освіта”. Тетяна Скрипник, професор кафедри, розповіла про зміст блоку вибіркових дисциплін “Навчання і розвиток дітей з аутизмом”. Наталія Бабич, доцент кафедри, висвітлила блок вибіркових дисциплін “Раннє втручання”.

IOT_4.jpg

До зустрічі долучилася і студентка старших курсів (Жоан Бородата, студентка 4 курсу (ОП “Логопедія”) та випускниця (Дарія Кошман, магістр, 2021 рік випуску), які поділились своїм досвідом навчання та відкриттів на дисциплінах із блоку вибіркових.

IOT 6

Роман Павлюк, заступник директора Інституту людини з науково-методичної та навчальної роботи, уточнив процедуру вибору та зарахування студентів на дисципліни за вибором, які формують індивідуальну освітню траєкторію здобувача вищої освіти.

IOT 7

Зустріч вийшла цікавою та дуже насиченою. Студенти-першокурсники ставили питання та уточнювали як зміст вибіркових дисциплін, так і процес вибору.

Такі зустрічі плануються і надалі, оскільки процес формування здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти індивідуальної освітньої траєкторії в Університеті Грінченка відбувається впродовж 6 етапів та завершується наприкінці 2 семестру першого року навчання.