Навіть лекції можуть бути практико-орієнтовані під час навчання на освітній програмі «Логопедія»!
Студенти 2 курсу мають унікальну можливість отримувати теоретичний та практичний матеріал під час навчання. Вивчення теоретичних та методичних основ впровадження логопедом сучасних оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками на дисципліні «Оздоровчі технології та методики виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення» під керівництвом Людмили Тищенко продовжується демонстрацією в реальному часі логопедичних занять.
Ольга Володимирівна Салій, логопед 1 категорії дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 9 комбінованого типу міста Києва проілюструвала низку методик у своїй роботі із дітьми старшої групи. Зокрема, студенти побачили використання технік:
- елементи біоенергопластики для активізації дрібної моторики за допомогою роботи із дитячою в’язкою масою «Лізун» (Slime) та одночасна робота із наочною опорною схемою тексту оповідання;
- поєднання фізкультхвилинки та пальчикових вправ;
- використання нетрадиційних матеріалів для формування мовленнєвого дихання;
- робота з природнім матеріалом (пісок);
- використання перкусійних паличок для формування почуття ритму, уваги та просторового орієнтування;
- нетрадиційне використання покидькового матеріалу для розвитку слухового сприймання.
Студенти 2 курсу спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія» мали можливість не тільки почути від викладача-практика, Людмили Тищенко, директора ДНЗ № 9, про сучасні технології та методичні основи їх впровадження, а й одразу під час пари побачити процес використання цих технологій.
Ось так відбувається поєднання практики та теорії під час навчання на освітній програмі «Логопедія».