Практико-орієнтовані лекції на дисципліні "Оздоровчі технології та методики виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення" для студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня

Навіть лекції можуть бути практико-орієнтовані під час навчання на освітній програмі «Логопедія»!

ozdorov teh 1

Студенти 2 курсу мають унікальну можливість отримувати теоретичний та практичний матеріал під час навчання. Вивчення теоретичних та методичних основ впровадження логопедом сучасних оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками на дисципліні «Оздоровчі технології та методики виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення» під керівництвом Людмили Тищенко продовжується демонстрацією в реальному часі логопедичних занять.

ozdorov teh 3

Ольга Володимирівна Салій, логопед 1 категорії дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 9 комбінованого типу міста Києва проілюструвала низку методик у своїй роботі із дітьми старшої групи. Зокрема, студенти побачили використання технік:

-          елементи біоенергопластики для активізації дрібної моторики за допомогою роботи із дитячою в’язкою масою «Лізун» (Slime) та одночасна робота із наочною опорною схемою тексту оповідання;

-          поєднання фізкультхвилинки та пальчикових вправ;

-          використання нетрадиційних матеріалів для формування мовленнєвого дихання;

-          робота з природнім матеріалом (пісок);

-          використання перкусійних паличок для формування почуття ритму, уваги та просторового орієнтування;

-          нетрадиційне використання покидькового матеріалу для розвитку слухового сприймання.

ozdorov teh 4

Студенти 2 курсу спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія» мали можливість не тільки почути від викладача-практика, Людмили Тищенко, директора ДНЗ № 9, про сучасні технології та методичні основи їх впровадження, а й одразу під час пари побачити процес використання цих технологій.

ozdorov teh 5

Ось так відбувається поєднання практики та теорії під час навчання на освітній програмі «Логопедія».