Майстер-клас «Я і моя історія»

02 квітня 2018 року відбувся майстер-клас «Я і моя історія» - практичний досвід створення книжечки-історії про аутичну дитину для студентів 2 курсу спеціальності «Спеціальна освіта (логопедія)». Старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти, к.психол.наук Ганна Володимирівна Супрун допомогла студентам створити окремі історії за психологічною технікою «Моя історія». Ця техніка спрямована, передусім, на формування контакту та налагодження позитивної емоційної взаємодії фахівця з аутичною дитиною. Завдяки реальним фотографіям студенти змогли уявити життєві обставини та інтереси дитини з аутизмом, сформулювати найбільш точний та зрозумілий для дитини текст до зображення.

 

zahid 2 1

 

Свої враження від практичної роботи над книжечками-історіями та від внесення змін до тексту студенти прокоментувати так:

- для мене було цікаво і трохи дивно на життєвому прикладі побачити, як дитина з аутизмом звертає увагу на незначні деталі предметів, які її оточують;

- створення книжечки допомогло мені зрозуміти, які саме особливості мислення та сприймання тексту властиві дитині з аутизмом;

- завдяки прикладам, я побачила, у чому проявляється конкретність мислення аутичної дитини;

- реальний життєвий приклад надмірної уваги хлопчика з аутизмом до окремих деталей відкрив для мене той факт, що в київському фунікулері є правий та лівий вагони, раніше на це я зовсім не звертала уваги;

- мені було дуже цікаво та незвично на реальному прикладі усвідомити, що зрозумілі для мене образні вислови можуть бути зовсім незрозумілими для аутичної дитини;

- така практична робота з реальними фотографіями справжнього хлопчика з аутизмом, деталі його життя допомогли запам’ятати і добре усвідомити призначення психологічної техніки «Моя історія», згадати теоретичний матеріал і пов’язати його з життям.

 

zahid 2 2