«Оцінювання особливих освітніх потреб у дітей та консультативний супровід родин та фахівців. Змістовий модуль: Оцінювання особливих освітніх потреб та розвитку дитини в Інклюзивно-ресурсному центрі»
«Технології розроблення індивідуальної освітньої траєкторії для дітей з особливими освітніми потребами. Змістовий модуль: Технології розроблення індивідуальної програми розвитку»
«Організація послуги раннього втручання та робота з сім'єю»
«Супровід родин дітей з особливими освітніми потребами»
2006 р. Наталія Віталіївна розпочала свою трудову діяльність на посаді вихователя ДНЗ №43 міста Луганськ.
З вересня 2009 р. працювала вчителем-логопедом спеціального ДНЗ №42 міста Луганськ.
У 2011 р. закінчила Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Дефектологія», кваліфікація логопед, спеціальний психолог дошкільних та шкільних закладів.
У 2012 р. закінчила Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, освітній рівень магістра, спеціальність «Управління навчальним закладом», кваліфікація керівник навчального закладу.
З грудня 2010 р. працювала методистом з питань інклюзивного навчання кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
З вересня 2014 р. працювала на посаді методиста НМЦ інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
У 2014 р. обіймала посаду старшого викладача кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
У 2017 -2021 рр. обіймала посаду старшого викладача кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка у 2019 р. перейменована на кафедру спеціальної та інклюзивної освіти.
З вересня 2021 р. працює на посаді завідувача Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2021 р. працює на посаді старшого викладача (внутрішнє суміщення) кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.
Проєктна діяльність
«Забезпечення перехідного періоду від раннього втручання до дитячого садка» (OSF-2085/2017) (01.11.2017 – 31.05.2019) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з ГО «Інститут раннього втручання» за фінансової підтримки Фонду відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) (автор змістового модуля ІІІ, розробник електронного курсу).
«Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» (2019) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства (інтерв’юер проєкту).
«Реформа освіти: оцінка діяльності навчальних закладів» (2018-2019) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Державною службою якості освіти за фінансової підтримки Фонду Чарльза Мотта (учасник проєкту).
«Підвищення якості дошкільної освіти в Україні» (2017-2020) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) (тренер проєкту).
«Почути голос дитини: культура демократія в дошкіллі» (2021-2022) – Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Європейським центром ім. Вергеланда та Міністерством освіти і науки України за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії (співавтор електронного курсу).
«Програма переходу як частина діяльності закладу освіти» (2020 р.) Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», проєкт ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з БО «Інститут раннього втручання» (співавтор електронного курсу).
«Створюємо простір дитинства разом» (2023 р.) Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з онлайн-студією EdEra (співавтор електронного курсу).
«Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях» (2023 р.) Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з онлайн-студією EdEra (співавтор електронного курсу).
Стажування та підвищення кваліфікації
Навчання в аспірантурі ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» з 01.09.2014 р. по 30.09.2018 р. за спеціальністю «Соціальна педагогіка».
Підвищення кваліфікації на базі Центрального інституту післядипломної освіти за категорією «Науково-педагогічні (викладачі) та педагогічні (методисти) працівники закладів ППО» з 19.02.2018р. по 14.09.2018 р., 210год.
Підвищення кваліфікації на базі Центрального інституту післядипломної освіти за освітньо-професійною програмою «Психологія, корекційна та інклюзивна освіта» з 16.03.2020р. по 17.10.2020 р., 210год.
Навчання на освітній платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». 60 год. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (16.08.2021 р.).
Навчання на освітній платформі EdEra «Вступ до раннього втручання», 30 год. Студія онлайн-освіти EdEra (27.06.2021 р.).
Навчання за програмою «Розвиток громадянських компетентностей на різних предметах», 45 год. Європейський центр імені Вергеланда (Осло, Норвегія) у рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа (17.06.2021 р.).
Навчання на освітній платформі EdEra «Онлайн-курс для вчителів початкової школи», 60 год. Студія онлайн-освіти EdEra (20.06.2021 р.).
Навчання на освітній платформі EdEra «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», 30 год. Студія онлайн-освіти EdEra (27.06.2021 р.).
Навчання за програмою “Наставництво як шлях до розвитку демократичних цінностей у дітей дошкільного віку”, 30 год. Європейський центр імені Вергеланда (Осло, Норвегія) у рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа (20.06.2023 р.)
Навчання за програмою «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації: практичні дії та підтримка», 15 год. (березень 2023 р.)
Міжнародне стажування за програмою Міжнародної Асоціації «Step by step» «Освіта для соціальної справедливості», 180 год. (Будапешт, березнь 2024 р.)
Публікації
Авторка 7 наукових робіт у фахових вітчизняних та зарубіжних виданнях, у тому числі 1 проіндексована публікація у SCOPUS.