Suprun
Контактна інформація

h.suprun@kubg.edu.ua
бульвар І. Шамо, 18/2, каб. 317-А

Супрун Ганна Володимирівна

старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Науковий ступінь, вчене звання

кандидат психологічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Методи формування соціальних навичок»

«Тренінг командоутворення»

«Тренінги професійного зростання»

«Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти. Змістовий модуль: Тренінг з лідерства та командоутворення»

«Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез»

Біографія

Упродовж 1995-2003 рр. працювала на посаді педагога-організатора в ЗОШ №320 міста Києва.

У 2001 р. закінчила магістратуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Українська філологія» та отримала кваліфікацію: викладач української мови та літератури.

У 2005 р. закінчила Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Психологія», спеціалізацією «Практична психологія».

Упродовж 2003-2004 рр. працювала на посаді психолога навчально-культурологічного центру «Аратта» м. Києва.

З 2004 р. по 2014 р. працювала на посаді практичного психолога спеціального дошкільного навчального закладу №569 міста Києва.

Протягом 2014-2016 рр. працювала на посаді наукового співробітника лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи.

У 2016 році закінчила аспірантуру Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. З цього ж року почала працювати на кафедрі психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, яка у 2019 р. перейменована на кафедру спеціальної та інклюзивної освіти.

У 2024 році закінчила докторантуру за спеціальністю 053 Психологія Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (відділ Психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами).

Професійний і науковий інтерес

D:Наукова діяльність Бабич НГЕРгугл.png  D:Наукова діяльність Бабич НГЕРзавантаження.png D:Наукова діяльність Бабич НГЕРвики.png D:Наукова діяльність Бабич НГЕРorcid.png  е портфоліо лого

  • соціальна адаптація дітей з аутизмом
  • психологічний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами

Інше

Стажування та підвищення кваліфікації

Навчання за Програмою освітнього лідерства в Академії лідерства, 4-ий модуль «Інноваційні технології в освітньому процесі» (липень 2017 р.)

Навчання за програмою підвищення кваліфікації «Дослідницький модуль» (наказ № 356, від 24.05.2021 р.).

Навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми «Школа для всіх» (обсяг 30 годин, 1 кредит ЄКТС, сертифікат 13.08.2021 р.)

Навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми «Оцінювання без знецінювання» (обсяг 30 годин, 1 кредит ЄКТС, сертифікат 19.08.2021 р.)

Навчання на курсі «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг» (сертифікат 08.-09.2021 р.)

Участь як спікера у VIII Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу» ( наказ № 57 від 20.10.2022 р.).

Навчання на курсі «ССА 566: Основи дитячого консультування та травматерапії» (24 години) у Міжнародному інституті післядипломної освіти за підтримки Regent University (сертифікат 24-02/2022-ДК).

Навчання на курсі «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні», Польща, Люблін), 45 годин (сертифікат ES № 10986/2022, 12.12.2022 р.).

Фахове онлайн стажування за програмою «Стандарти організації підтримки раннього розвитку та підтримки родин» в Інституті спеціальної педагогіки Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (Варшава, Польща, 01.11.2021 – 31.01.22, довідка від 06.07.2022).

Участь у тренінгу за програмою Дидактичного модуля «Методика створення тестів для організації онлайн-тестування», 15 годин (наказ № 359 від 15.04.2024 р.).

Навчання на курсі «Академічна доброчесність: онлайн курс для викладачів» (сертифікат 18.08.2024 р.)

Наукова діяльність

У 2017 р. захистила дисертацію на тему «Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віці» та здобула науковий ступінь: кандидат психологічних наук (19.00.08 – спеціальна психологія).

Працює над докторським дисертаційним дослідженням з теми за спеціальністю 053 Психологія «Психологія професійної готовності фахівців спеціальної освіти до психологічного супроводу осіб з аутизмом»

Публікації:

Має 12 публікацій у фахових виданнях України, зокрема 2 проіндексовані публікації у Scopus та Web of Science.

  • Skypnyk Т., Maksymchuk М., Martynchuk О., Suprun Н., Pavliuk R. Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils. The New Educational Review. 2021. №65(3). С. 224-235. (Scopus).
  • Omelchenko, KobylchenkoV., Dushka A., Suprun H., Moiseienko I. Educational applications of emotional intelligence for individuals with autism spectrum disorder. Conhecimento & Diversidade, Niterói, v. 16, n. 42. 2024. P. 130-145. (Web of Science).
  • Скрипник Т.В., Супрун Г.В., Максимчук М. О. Соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку з аутизмом з опорою на методи з науково доведеною ефективністю. Проблеми сучасної психології. 2021. №2 (21). С.75-82.
  • Скрипник Т., Мартинчук О., Супрун Г., Криваковська Р. Особливості партнерства між фахівцями закладу освіти та батьками дитини з особливими освітніми потребами. Наукові перспективи. 2022. №6(24). С. 514-527.
  • Супрун Г., Бабич Н. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. 2022. (90(І)). С. 8-20.
  • Супрун Г., Шалабоніна С. Ресурси соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивного середовища. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. №17. С. 53-61.
  • Супрун Г., Шалабоніна С. Особливості готовності батьків і фахівців до впровадження методів «Натуралістичне втручання» та «Візуальна підтримка» для становлення соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом. Наукові праці МАУП. Психологія. № 3 (59). С. 24-32.
  • Babych N., Tyschenko L., Rozhkova L., Suprun H. Management processes andsystems of internal quality assurance of education in pre-school educationinstitutions during martial status. PNAP (Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej). Vol. 60. №5. P. 24-38.
  • Babych N., Suprun H., Pavluk R. Restoration of resources for teachers andstudents of Borys Grinchenko Kyiv University during the first year of the war in Ukraine. PNAP Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, 2023. Vol.61, № 6/2023.
  • Скрипник Т.В., Таран О.П., Супрун Г. В. Удосконалення змісту діяльності практичного психолога закладу освіти щодо надання додаткових послуг з опорою на міжнародні стандарти. Вчені записки Тавріського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том. 35 (74), № 1. 2024.
  • Хомик Т., Супрун Г., Сабат Г. Емпіричне вивчення стану сформованості лексичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутизмом. Особлива дитина: навчання і виховання. 113 (1). С. 177-195. 

Співавтор посібників:

1. Супрун Г. В. Психологічні умови адаптації дошкільників з аутизмом в навчальному закладі. Сучасні технології збереження здоров’я учнів у діяльності психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій: посібник / За ред. А. Г. Обухівської. Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. С. 172–184.

2. Супрун Г. В. Психолого-педагогічне вивчення дітей з аутизмом в психолого-медико-педагогічних консультаціях. Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій: посібник / За ред. А.Г. Обухівської. Київ: УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. С. 214–235.

Powered by SobiPro