Під час опанування студентами-психологами 4 курсу дисципліни "Стрес-менеджмент в організації" (викладач - доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Фурман В.В.) було розглянуто практичні кейси щодо перебігу можливих робочих стресових ситуацій, застосовано методи арт-терапії з діагностикою емоційних тригерів особистості.
Для усвідомлення власної емоційної реакції на стресові тригери було обрано гру "Emotions mimik", за допомогою якої студенти опрацьовували певні компоненти емоційного інтелекту особистості (ЕІ), а саме "розпізнавання емоцій інших", "керування власними емоціями" та "емоційну обізнаність".
Такий формат практичного заняття допомагає студенту диференціювати та відрефлексувати власні емоційні реакції, змоделювати стресову ситуацію та обрати конструктивну поведінку щодо шляхів виходу з неї.