Психологічний коворкінг з кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології

28 квітня 2017 року викладачі кафедри загальної, вікової та педагогічної психології разом із студентами-психологами (2-3 курс) в рамках соціального проекту "З Києвом і для Києва" провели психологічний коворкінг за наступними актуальними для ліцеїстів темами:

 

- "Я пізнаю себе" (Васильєв О.О. );

- "Я володію часом" (Фурман В.В.);

- "Лідерство як виклик часу" (Москальов М.В.);

- "Я створюю себе" (Шевцова О.М.)

 

 phoca thumb l KV1

 

Васильєв Олексій Олександрович провів заняття по самопізнанню з учнями 9-х класів в контексті їх профорієнтації. Були досліджені навчально-предметні уподобання учнів та їх зв'язок з типом інтелектуальної діяльності. В ході бесіди учні отримали вичерпні відповіді на питання щодо власних перспектив побудови майбутньої професійної кар’єри. Наостанок учні 9-х класів навчились визначати власний темперамент та отримали роз’яснення щодо характеристик.

 

Фурман Вікторія Вікторівна поділилась з ліцеїстами 11-го класу класичними варіантами "оволодіння часом", а саме технологіями тайм-менеджменту, де на реальних прикладах, вправах було побудовано учасниками плани на день, тиждень тощо. Також студенти 3-го курсу провели діалог "Я ділюсь досвідом", де ліцеїсти задавали питання щодо планування часу в студентському житті, як навчитись планувати, щоб встигнути все.

 

Москальов Максим Володимирович розкрив сутність поняття «лідерство», провів творчу лекцію-діалог «Лідерство як виклик часу», де учні мали змогу висловити власну думку щодо власної лідерської позиції. До уваги учнів також було запропоновано ряд методик на виявлення лідерського потенціалу.

 

Шевцова Олена Михайлівна запропонувала розвиваючий захід для 5-го класу, де учні також знайомились крізь призму діагностичного інструментарію з таємничим світом власного Я. Захід був побудований на інтерактиві та за активною участю наших студентів.

 

Щиро дякуємо Клюй Олені Володимирівні, психологу ліцею "Голосіївський" № 241 за запрошення, активну громадську позицію щодо розвитку молодого покоління )