«Загальна та спеціальна психологія»
«Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті»
«Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з розладами аутистичного спектра»
«Комплексна діагностика при порушеннях мовлення з консультуванням»
«Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу»
У 2000 р. закінчила Інститут практичної психології і соціальної роботи «Психогенез» за спеціальністю «Психологія».
По закінченню навчання працювала з 2001 р. по 2010 р. в Інституті спеціальної педагогіки НАПН України, в лабораторії діагностики та психічного розвитку дитини.
Наукову діяльність поєднувала з практичною на посаді практичного психолога в ДНЗ 17 (2000-2003 рр.), ДНЗ №687 (2005-2007 рр.)
Протягом 2004 – 2007 рр. навчалась в аспірантурі Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, працювала у лабораторії діагностики та психічного розвитку дитини.
З 2008 року працює в Київському університету імені Бориса Грінченка: з 2008 р. по 2015 р. – на кафедрі практичної психології, з 2013 р. – на кафедрі спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти.
3 2015 р. й донині – доцент кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти, яка у 2019 р. перейменована на кафедру спеціальної та інклюзивної освіти.
З 2019 р. й донині – членкиня Української Спілки Психотерапевтів (УСП).
З 2012 р. й донині – членкиня Громадської асоціації підтримки осіб з аутизмом «Простір любові», активний учасник і тренер понад 30 інтеграційно-корекційних таборів для сімей з дітьми з розладами аутистичного спектра (проведення ігрових і арт занять для дітей та семінарів-тренінгів для батьків).
Понад 10 років займається приватною практикою як аналітично-орієнтований психолог (консультування дорослих та ігрова терапія дітей).
Стажування та підвищення кваліфікації
Курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету Грінченка за лідерським модулем (загальна кількість годин – 30), 9-10 жовтня 2017 р., сертифікат 12.10. 2017 р.
Курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету Грінченка за модулем з ІКТ (30 год), 16, 21 лютого 2018 р., сертифікат 02.03. 2018 р.
Фахове стажування: у відділі логопедії Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 18.03.2019 р. – 18.04.201 р. Тема: «Сучасні напрями наукових та прикладних досліджень в галузі спеціальної освіти та логопедії» (120 академічних годин).
Learn to Speak Korean 1 an online non-credit course authorized by Yonsei University and offered through Coursera (32 год) сертифікат 09.07.2020.
Work Smarter, Not Harder: Time Management for Personal & Professional Productivity an online non-credit course authorized by University of California, Irvine and offered through Coursera (10 год) сертифікат 22.08.2020.
A Life of Happiness and Fulfillment an online non-credit course authorized by Indian School of Business and offered through Coursera (28 год) сертифікат 10.01.2021р.
Наукова діяльність:
2008 року Оксана Петрівна захистила кандидатську дисертацію на тему: «Особливості формування Я-концепції у слабозорих дошкільників», за спеціальності 19.00.08 – спеціальна психологія.
Виконавець наукової теми кафедри спеціальної та інклюзивної освіти «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» у межах реалізації наукової теми Інституту людини «Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України» (2016-2021 рр.) (номер державної реєстрації 0116U002960)
Виконавець наукової теми кафедри спеціальної та інклюзивної освіти «Професійний профіль спеціального педагога у контексті забезпечення якості інклюзивної освіти» (державний реєстраційний номер: 0121U112869, дата реєстрації 08.09.2021)
Публікації:
Авторка біля 40 наукових фахових робіт, що включено до переліку наукових фахових видань України, наукометричної бази даних РІНЦ та індексованих Index Copernicus.