«Інклюзивна освіта»
«Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти. Змістовий модуль: Методичний супровід інклюзивного навчання в закладах освіти»
«Організація інклюзивного навчання в закладах освіти»
У 1987 р. закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов за спеціальністю «Іноземні мови (дві мови)».
У 2007 р. закінчила Київський Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (з відзнакою) за спеціальністю «Управління навчальним закладом».
У 2011 р. закінчила Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за спеціальністю «Державне управління».
У 2000-2003 рр. працювала начальником відділу з питань молоді та спорту Білозерської РДА Херсонської області.
У 2005-2010 рр. працювала начальником Білозерського відділу освіти Херсонської області.
У 1997 році нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти України, у 2009 році – нагрудним знаком «Відмінник освіти України» за зразкове виконання службових обов'язків, високий професіоналізм, особистий вагомий внесок у розвиток сфери освіти і науки.
У 2011-2013 рр. працювала начальником інспекції навчальних закладів Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Протягом 2013-2016 рр. працювала завідувачем відділення соціально-медичної реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, дітей з ураженням ЦНС, з порушенням психіки (денне перебування), з інтелектуальними порушеннями Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Оболонського району м. Києва.
Протягом 2017-2020 р.р. працювала заступником директора районного науково-методичного центру управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (курувала питання щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти Дніпровського району м. Києва).
У 2020 році закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
У 2021 році захистила дисертацію на тему: «Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища» та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Навчання за програмою MASHAV «Інтеграція особливих дітей у нормативне освітнє середовище» (Ізраїль, м. Єрусалим, 05.12.21ґ17-29.12.2017, 130 год.).
Навчання на дистанційному курсі «Захист прав людей з інвалідністю», платформа Prometheus (2020 р., 30 годин / 1 кредит ЄКТС).
Участь у тренінгах «Оцінка ефективності комунікацій» та «Кризові комунікації», Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, м. Київ (2022 р., 8 годин/ 0.3 кредиту ЄКТС).
Дистанційне підвищення кваліфікації під час інтернет-конференції «Пріоритети в освіті: безпека в інтернеті в умовах війни» за напрямами «Критичне мислення», «Медіаграмотність», «ІКТ», «Інклюзивна освіта», «Психологія», освітній проєкт «На Урок» (2023 р., 13 годин / 0.43 кредиту ЄКТС).
Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Київського столичного університету імені Бориса Грінченка за Лідерським модулем. 2023. (30 год / 1 кредит ЄКТС).
Участь у Всеукраїнському науково-практичному симпозіумі «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії і відновлення», форма участі: дистанційна, 23.08.-24.08.2023, 30 год., 1 кредит ЄКТС. Сертифікат № BCM-2023/268.
Участь у Міжнародній науково-практичній заочній інтернет-конференції «Сучасні дослідження світової науки», м. Львів, 24 год., 0.8 кредиту ЄКТС. Сертифікат від 28.02.2023.
Участь у XІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні дослідження у світовій науці», 26.02-28.02.2023, м. Львів. Сертифікат від 26.02-28.02.2023.
Участь в інтернет-конференції «Пріоритети в освіті: безпека в інтернеті в умовах війни» за напрямами «Критичне мислення», «Інклюзивна освіта», «Психологія», освітній проєкт «На Урок», 13 год., 0,43 кредиту ЄКТС. Свідоцтво від 10.02.2023 № К106-1066220.
Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації в рамках роботи Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму з міжнародною участю (форма участі: дистанційна) на тему: «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення» (30 год.), Міжнародний інститут інклюзії (сертифікат № ВСМ-2023/268. 23.09-24.09. 2023 р.).
Навчання за XVII Міжнародною програмою наукового стажування «Видатні Лідери Сучасності та Нобелівські Лауреати: Вивчення Досвіду та Професійних Досягнень для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу» у Дубаї, Осло, Стокгольмі, Римі, Бургасі, Нью-Йорку, Єрусалимі, Пекіні (180 год.). Міжнародний сертифікат від 09 грудня 2023 року, реєстраційний номер № 17217.
Фахове стажування за програмою підвищення кваліфікації «Edukacja integracyjna i włączająca» / «Інтеграційна та інклюзивна освіта» в Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (м. Варшава, Республіка Польща, з 23 березня 2024 р. по 24 травня 2024 р). Документ про проходження кваліфікації від 24 травня 2024 р., реєстраційний номер 3.
Наукова діяльність
У 2020 році закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
У 2021 році захистила дисертацію на тему: «Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища» та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук (диплом ДК № 063358) за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
Публікації
Автор понад 30 наукових робіт у фахових вітчизняних та закордонних виданнях, в тому числі 1 проіндексована публікація у Web of Science.
Verovkina Z., Martsinovska I., Vasylieva H., Savinova N., Chopyk L. Organization of inclusive education for schoolchildren with special needs in modern school practice. Revista Eduweb. 2023. 17(2). С. 54-65. (Web of Science).
Статті у фахових вітчизняних та зарубіжних виданнях:
Посібники