Роки навчання в Університеті
2014 – 2016 рр.
Освітня програма
053 Психологія, другий (магістерський) рівень
Тема магістерської роботи – «Вплив стилю сімейного спілкування на формування особистості підліткового віку»
Місце роботи і посада – ГК «Макрохім», менеджер з навчання персоналу, бізнес-тренер
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Для мене це – особистий виклик, тому що освітній рівень бакалавра я отримувала в іншому ЗВО і заради вступу в Університет Грінченка я відмовилась від 4 років раніше напрацьованої репутації «гарної студентки», від друзів-одногрупників, знайомств і близьких стосунків з викладачами, які готові були закрити очі на якусь непідготовленість, тому що знали мене… Все це я залишила позаду і по суті почала спочатку у магістратурі Університету Грінченка. Напевно це було одне з найскладніших, проте найвірніших рішень. Як на мене, за 2,2 роки навчання на магістратурі в Університеті отримала набагато більше знань і практичних навичок.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в практичній діяльності?
Це створення більше 20-ти авторських тренінгових програм як бізнес-, так і особистісного спрямування. Це проведення більше 100 тренінгів і навчання більше 2000 учасників. Наразі я здобуваю додаткову кваліфікацію сексолога, тому вже проводжу особисті консультації, а також тренінги для батьків на тему «Психосексуальний розвиток дітей у різні вікові періоди». Окремо займаюся реформування медичної сфери, навчаючи немедичний персонал медичних закладів основам клієнтоорієнтованої комунікації з пацієнтами як запрошений тренер від агенції «Здорові комунікації».
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Навчання в Університеті зробило мене спраглою до знань і відкриття нового. Так, моя професійна діяльність вимагає постійного розвитку, застосування інноваційних методик у навчанні і зацікавленні людей, вміння мотивувати і заряджати інших. Окрема подяку Університетові за вимоги до захисту проєктів, публічних виступів і створення презентацій, наразі це є основою моєї фахової діяльності.
Що було для Вас найбільш цінним в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Постійне стимулювання студентів до роздумів і творчої діяльності. В Університеті не було машинального «зазубрювання» матеріалу чи безглуздого перепису книжок у конспекти. В усьому необхідно було шукати суть, розуміння дії ти чи інших механізмів і практичний контекст.
Які soft skills необхідні сучасному психологу?
Високо розвинені комунікативні навички, емпатія, вміння розговорити людину, викликати довіру. В сучасних реаліях важливими стають онлайн-консультації, які вимагають діджиталізованості від психологів і вміння підлаштовуватися під будь-який зручний канал зв’язку для клієнта.
Яким є Ваше життєве гасло?
Це не гасло, а скоріше світовідчуття, яке прийшло з досвідом: «Нічого в житті не дається просто так. Зазвичай найцінніше отримуєш через піт, біль і страждання. Розвиток – це постійна робота над собою. Якщо ти сьогодні такий, як був вчора, завтра ти можеш лишитися за бортом».
Що таке успіх особисто для Вас?
Для мене це очі щасливих і задоволених учасників заходів (тренінгів, майстер-класів), які я проводжу. Це слова «сьогодні ви щось змінили у мені» і щира подяка від людей, яких я змогла запалити по-новому.