Період навчання в Університеті Грінченка
2017-2018
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Тема магістерської роботи
Формування безпечної поведінки у старшокласників під час терористичних атак
Місце роботи й посада
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, викладач
Що для Вас означає бути випускником Київського університету імені Бориса Грінченка?
Гордість, відповідальність, знання. Гордість за те, що мав змогу навчатися в Університеті, орієнтованому на студентів; відповідальність за продовження цінностей Університету, а саме служіння і майбутні зміни в суспільстві; знання здобуті в Університеті як теоретично так і практично дають змогу реалізовувати цікаві та корисні соціальні й наукові проєкти
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
В наукові діяльності - це захист магістерської роботи і написання статей, викладацька діяльність в Інституті людини. На даний момент вже маю близько 6 років педагогічного стажу, мав змогу працювати з дітьми дошкільного та шкільного віку. Був членом групи з програмного забезпечення ДОК «Джерело»; членом команди Всеукраїнської благодійної організації «Klitschko Foundation»; працював координатором навчально-виховних заходів «Навчально-координаційного центру «Аккорд»; членом команди програмної групи дитячого відпочинку «Zефір»; заступником координатора групи з програмного забезпечення Літнього наметового табору «Зелена стежка» (2019 р.), організовував відпочинок для дітей в таборах. Також мав чудовий практичний досвід в благодійній організації Happy Paw і долучився до реалізації проєкту Біоетика «Уроки доброти», що виховують у дітей та молоді гуманне ставлення до тварин. Все це і більше стало можливо через наполегливість і знання, що я здобув в Київському університеті Бориса Грінченка, пройшовши шлях від молодшого спеціаліста в Університетському коледжі Київського університету імені Бориса Грінченка до магістра в Інституті людини.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Позитивно. Та програма, підхід викладачів та їхній практичний досвід надихали на нові звершення і потяг до навчання.
Що було для вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Спільна праця над магістерською роботою з моєю науковою керівницею професоркою Веретенко Тетяною Григорівною (за що їй дуже вдячний) і викладачів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Гнучкість, креативність, наполегливість, потяг до нових знань з будь-якої сфери, постійні експерименти
Яким є ваше життєве гасло?
"Вступати у бій"
З несправедливістю або співпрацюють, або борються
Помиляйтеся, але не опускайте руки
Що таке успіх особисто для Вас?
Успіх це – реалізовані ідеї та мрії потім знову ідеї та мрії