Період навчання в Університеті Грінченка
2009 – 2011
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Тема магістерської роботи
Процес соціалізації ВІЛ-інфікованих дітей
Місце роботи й посада
Київський міський правобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, директорка центру для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Це гордість бути причетною до великої потужної сили професіоналів
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Робота Центру для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді є прикладом втілення на практиці філософії соціальної роботи в цілому.
Із 2009 року Центр працює як майданчик практичної соціальної роботи, що є прикладом для наслідування в процесах організації, ініціатив, форм та методів роботи і для інших чотирьох центрів для ВІЛ-дітей та молоді в Україні.
Одним з важливих професійних здобутків, вважаю адвокаційну кампанію 2019 року "Щодо внесення змін в постанову КМУ "Про затвердження положень про центри для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді" з метою зміни дискримінаційної назви, яка була ініційована ВІЛ підлітками та підтримана на організаційному рівні саме нашим Центром. За конкретними діями однієї ініціативи ціла низка кропіткої системної роботи і по формуванню команди спеціалістів, і мобілізації молоді з ВІЛ, отримувачів соціальних послуг, і багаторічний досвід комплексної допомоги, підтримки сімей з дітьми, яких торкнулась епідемія ВІЛ.
Найбільшим здобутком в своїй професійній діяльності вважаю сформовану довіру отримувачів соціальних послуг до мене, як до керівника Центру, так і до діяльності Центру в цілому, адже, специфіка закладу передбачає дотримання такого принципу соціальної роботи як конфіденційність, що є одним з визначних критеріїв, за яким користувач послуг з ВІЛ обирає заклад соціальної підтримки
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Досвід навчання, здобуття знань та умінь – це визначний процес, після якого практичний досвід вдосконалювався завдяки роботі в Центрі для ВІЛ інфікованих дітей та молоді
Що було для вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Найцінніше – це віра викладачів та наукових керівників в мої здібності, що давало крила і силу генерувати і втілювати задумане
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Володіння сучасними цифровими технологіями, базовими економічними навичками і, звичайно, глибоке знання та розуміння предмету – соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології
Яким є Ваше життєве гасло?
Найцінніше – людина, найважливіше – щастя, найвище – любов
Що таке успіх особисто для Вас?
Успіхи – це сходинки, по яких треба підійматися. Я в русі!