"Тренінг формування інклюзивних цінностей", "Тренінг формування емоційної культури", "Спеціальна педагогіка з історією", "Освітня інтеграція в сучасному світі", "Інклюзивна педагогіка", "Основи інклюзивної освіти", "Основи корекційної педагогіки"
Освіта: 1994 р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія (Сурдопедагогіка)».
1999 р. закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Досвід роботи:
1993-1997 рр. вихователь спеціальної школи-інтернату для глухих дітей № 6 м. Києва;
1995-1999 рр. аспірантка кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;
1999-2008 рр. асистент кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;
2008-2009 рр. в.о. завідувача кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
2009-2011 р.р. доцент кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
2001-2013 р.р. доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Вересень 2013 р. завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
Наукова діяльність:
2005 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 «Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова».
Досліджує проблему підготовки фахівців дошкільної, початкової та корекційної освіти до організації і впровадження інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
Автор понад 80 наукових праць з проблем навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі, у тому числі співавтор Програми навчання і виховання дітей дошкільного віку від двох до семи років «Дитина» та Методичних рекомендацій до неї (підрозділ «Діти з особливими освітніми потребами»), Програми навчання, виховання і розвитку глухих дітей дошкільного віку (підрозділ «Ігрова діяльність»), навчально-методичного посібника «Асистент учителя в інклюзивному класі»
Наукова тема: "Теоретичні і методичні засади підготовки фахівців до інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями".