Період навчання в Університеті Грінченка
2005 - 2010
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Тема магістерської роботи
Зміст та форми соціально-виховної роботи з дітьми в позашкільних навчальних закладах
Місце роботи й посада
Соціальний педагог ліцею «Наукова зміна»
Що для Вас означає бути випускником (цею) Київського університету імені Бориса Грінченка?
Гордість, мати великий багаж знань, гарних друзів і дружню сім‘ю. Пишаюсь, що була випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка.
Що ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Уміння допомогти дитині виразити себе, свої бажання, свої емоції, знайти себе як особистість.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Практика – це усі знання та вміння. Багато чого мене навчив Університет, але часи минають і з’являється багато нового. Самоосвіта на різних освітніх платформах, різні цікаві тренінги та семінари, курси підвищення кваліфікації. Зараз це моя допомога у роботі.
Що було для вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті?
Кваліфіковані, щирі, добрі викладачі, група підтримки які хвилюються за кожного і завжди допомагають. Креативні лекції Вайноли Ренати Хейкіївни. І особливо написання і захист магістерської роботи – велике дякую Денисюк Олені Миколаївні. І ще, я була ученицею Ольги Володимирівни Безпалько.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Критичне та креативне мислення; уміння слухати та домовлятись.
Яким є ваше життєве гасло?
«Стався до людей так, як хочеш щоб ставились до тебе»
Що таке успіх особисто для Вас?
Задоволення від роботи з дітьми і бачити їх щасливі обличчя.