20 травня 2025 року у межах Фестивалю науки – 2025 року Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась Наукова цукерня Факультету психології соціальної роботи та спеціальної роботи. Мета заходу - ознайомити учасників з науковими доробками та практичними напрацюваннями з психології, логопедії, інклюзивної освіти, соціальної педагогіки та соціальної роботи.
Ольга Невмержицька, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка провела майстер-клас «Сучасні інструменти діагностики заїкання». Захід був спрямований на ознайомлення фахівців логопедичного профілю, психологів, дефектологів, та інших зацікавлених спеціалістів, з ефективними сучасними методами виявлення та аналізу заїкання у дітей і дорослих. Слухачі познайомилися з актуальними теоріями походження заїкання. Було презентовано сучасні діагностичні інструменти: стандартизовані опитувальники для аналізу темпу, ритму та плавності мовлення. Особлива увага була зосереджена на диференціації заїкання та інших видів мовленнєвих порушень, а також алгоритму комплексної оцінки стану мовленнєвої функції у дітей та дорослих.
Анна Катеринич, фахівець міжнародного офісу University of Foggia, International department, PhD з соціальної роботи провела зустріч «Erasmus+ зсередини: мій досвід академічної мобільності в Італії та як туди потрапити». Доповідач поділилася своїм досвідом академічної мобільності за програмою Erasmus+ у місті Фоджа (Італія). Учасники дізналися як відбувається підготовка до участі в Erasmus+ .
Ярослав Коркос, викладач кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, PhD з психології прочитав лекцію «Критичне мислення: інструкція до застосування». Під час лекції було проаналізовано інструменти пізнання світу та людини. Наголошувалось, що наукова діяльність нерідко піддається впливу когнітивних викривлень, упереджених припущень і хибних інтерпретацій. Акцентувалась увага на тому, що навіть досвідчені дослідники можуть довіряти сумнівним вибіркам, вбачати закономірності у випадковому або приймати очевидне за належне. Доповідач детально охарактеризував типові пастки мислення в академічному середовищі. Проаналізував приклади як розпізнавати, критично оцінювати навіть усталені твердження і зберігати аналітичну обережність там, де вже панує впевненість.
Світлана Бурцева, коуч з особистісного та карʼєрного розвитку, сертифікація ІCF, магістрантка ОП «Екстремальна та кризова психологія» Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка провела науково-практичний клас «Репрофесіоналізація: особистісні стратегії відновлення». Захід присвячено проблемам репрофесіоналізації. Було проаналізовано причини та чинники репрофесіоналізації. Особлива увага зосереджувалась на особистісних стратегіях відновлення особистості.
Фото 15, 17, 18
До Наукової цукерні завітали студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники. Загальна кількість понад 100 осіб. Дякуємо за участь та співпрацю.