З 7 квітня 2025 року розпочалась друга частина реалізації міжнародного проєкту «Bridge to Inclusion: Accelerating the Value of Special Needs Education» (Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами) за фінансування Міністерства освіти Фінляндії (TFK, Ukraine programme 2024) дослідницьким візитом професорсько-викладацького складу Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. До команди реалізації проєкту ввійшли декан факультету кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич, заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи кандидат педагогічних наук, доцент Роман Павлюк, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти доктор педагогічних наук, доцент Олена Мартинчук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти доктор психологічних наук, старший науковий співробітник Тетян Скрипник, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Бабич, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти кандидат педагогічних наук Галина Васильєва, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Софі Марі Ганевіч.
Під час першої частини академічної мобільності з реалізації проєкту команда Університету мала можливість відвідати спеціальні та інклюзивні заклади загальної та дошкільної освіти для дітей з особливими потребами, презентувати результати опитування українських вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та презентувати наробки стосовно курсу підвищення кваліфікації для вчителів.
Особлива увага фінських колег з Університету прикладних наук ХЯМЕ (м. Хамеенлінна, Фінляндська Республіка) була приділена обговоренню результатів дослідження, яке було проведено професорсько-викладацьким складом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Університету Грінченка і охопило майже 500 респондентів, з-поміж яких були вчителі початкових класів, вчителі-предметники, асистенти вчителів, практичні психологи, логопеди ті інші педагогічні та медичні працівники, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Результати дослідження дали змогу конкретизувати та визначити нагальні потреби українських вчителів з питань інклюзивної освіти та стали основою для розроблення курсу підвищення кваліфікації на основі кращих європейських практик, зокрема досвіду Фінляндської Республіки.
Попереду учасників проєкту чекає завершення роботи над розробленням компетентностей, результатів навчання та змісту курсу підвищення кваліфікації для українських вчителів, відвідування різних закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами міста Гельсінкі та презентація результатів наукового дослідження у вигляді статті та розробленого та наповненого курсу підвищення кваліфікації.