10 квітня 2023 року на Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти відбувся круглий стіл «Освітологічні концепти психології особистості», який проходив у рамках Огнев’юківських читань «Освіта – сутність часу», присвячених пам’яті доктора філософських наук, професора, академіка НАПН України, Заслуженого працівника освіти України, повного кавалера ордена «За заслуги» Віктора Олександровича Огнев’юка.
Розпочався круглий стіл із вступного слова заступника декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, кандидата психологічних наук Ірини Вікторівни Музиченко, яка окреслила проблематику круглого столу. Далі були виступи завідувачки кафедри практичної психології, доктора психологічних наук, професора Ольги Миколаївни Лозової та завідувачки кафедри психології особистості та соціальних практик, доктора психологічних наук, професора Сергєєнкової Оксани Павлівни. Виступаючі проаналізували освітологію з точки зору психології особистості.
Учасники круглого столу заслухали наукові доповіді. Так, провідний науковий співробітник навчально-наукового центру розвитку персоналу та лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, професор Валерія Робертівна Міляєва звернулась до членів круглого столу з доповіддю «Психологічні аспекти реалізації інституційного лідерства університету». Доцент кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, доктор психологічних наук Олена Олександрівна Литвиненко озвучила доповідь «Психологічна наука: європейський досвід проведення сучасних досліджень». Репрезентували всеукраїнське опитування «Сучасні шляхи відновлення ресурсів викладачів і студентів в умовах війни: теоретичний аналіз» старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук Ганна Володимирівна Супрун та доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Миколаївна Бабич. Учасники круглого столу взяли активну участь у обговоренні наукових доповідей: ставили різноманітні питання, висловлювали власні думки.
Завершився круглий стіл підбиттям підсумків. Будо наголошено на тому, що під час круглого столу було обговорено багато актуальних проблем освітології, які потребують подальших наукових дискусій.